گزارش خبرنگار پیام سندیکا از روزنامه ها

در خبرها داشتیم که شهرداری تهران به دستور آقای قالیباف برای زایرین حرم حسینی در اربعین در خاک عراق تسهیلاتی را قایل شده است.

البته چندی است که شهردار تهران وظایف اوقاف را هم به عهده گرفته است. قالیباف پس از آسفالت کردن همه خیابانهای تهران، اصلاح شبکه آب و فاضلاب تهران ، امداد و نجات مردم در سیلاب های بارش زای پاییزی و زمستانی، و مبارزه قدرتمندانه با موش های تهران چون دیگر کاری نمانده و از بیکاری رنج می برد، درعراق به کمک زایرین حسینی شتافته است.

هرچند که ما که می دانیم این کارها اصلاٌ برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست. پدران ما مثلی معروف را می گفتند که هنوز از یادمان نرفته « گربه از برای رضای خدا موش نمی گیرد»

گزارش خبرنگار نشریه پیام سندیکا از شرکت واحد
متاسفانه پس از گذشت حدود 60 سال از تاسیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه هنوز صندلی راننده اتوبوس ها بر طبق استانداردهای معمول و لازم نمیباشند و این امر باعث آسیب زدن به سلامت جسمی راننده ها میشود ، همه راننده ها امروز از نا راحتی های جسمی رنج میبرند تعداد زیادی از این راننده ها بیماری هایی از قبیل دیسک کمر ، بیماری های پا ، گردن ، کتف ، دنبالچه و نظیر اینها که همه ناشی از غیر استاندارد بودن صندلی میباشند رنج میبرند
امروزه بدلیل طولانی بودن مسیر BRT بیماری هایی مثل ناراحتی کلیه و مثانه هم به رنج های جسمانی راننده  اضافه شده
به روایت یکی از راننده ها که در دانشگاه خواجه نصیر برای گذراندن آموزش رانندگی حرفه ای که از سوی شرکت واحد به صورت دوره ای برای راننده ها بر گزار میشود ، یکی از اساتید عنوان میدارد که قیمت صندلی اتوبوس از 2/5 میلون تومان تا 20 میلیون تومان در بازار میباشد که شرکت شما ارزان ترین را سفارش میدهد . نتیجه اینکه مدیران و مسولان سود جو فقط منافع خود را در نظر میگیرند و اصلا تدبیری برای سلامت پرسنل خود ندارند