“شکست طلسم مرخصی رضا شهابی”

Shahabi-morakhasiرضا شهابی زندانی رنج کشیده و راننده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد، بالاخره پس از ماه‌ها چشم انتظاری و پیگیری و بویژه دوندگی‌های نفس گیر همسر فداکارش برای ادامه درمان و استراحت پزشکی با وثیقه‌ای بیرون از توان کارگری به مرخصی آمد.
ایشان علاوه بر تحمل طولانی و طاقت فرسای زندان، رنج و درد مصدومیت ناشی از ضرب و شتم زمان دستگیری را به تن کشیده و علاوه بر آن دچار بیمار‌های دیگری از وضعیت وخیم زندان شده است

شهابی که ستون فقرات او در قسمت گردن و کمر مورد عمل جراحی سنگین قرار گرفته و بنا به توصیه پزشکان، شرایط زندان برای او به هیچ وجه مناسب نبوده و باید دوران استراحت پس از عمل را در منزل طی کند در ساعت نوزده وسی دقیقه روز سه شنبه ۱۳۹۳/۰۷/۱۵ برای این مرخصی از زندان رجایی شهر خارج و مورد استقبال همسر، خانواده، دوستانش و گروهی از کارگران سندیکایی واقع شد و به همراه استقبال کنندگان به منزلش مراجعه نمود.
سندیکای کارگران شرکت واحد همراه افکار عمومی جامعه کارگری و دیگر آزادگان عدالت طلب از مرخصی نامبرده شادمان و زندانی بودن او را ناروا و بی حاصل می داند.

سندیکا با سپاسگزاری از گروه پزشکی و پرستاران دلسوز و دیگر زحمت کشان بیمارستان و همه سازمانهای سندیکایی کارگری بویژه فدراسیون کارگران حمل و نقل که برای دفاع از این کارگر رنج کشیده تلاش صادقانه نموده اند. از همه مسئولان قوای گوناگون بویژه شخص ریس جمهور که قانونا موظف به دفاع از حقوق مردم و سوگند یاد کرده است میخواهیم نسبت به این کارگر دردمند زندانی جبران مافات کرده و همه حقوق پایمال شده ایشان بویژه اشتغال مجدد و تامین دارو و درمان و پرداخت دستمزد دوران زندان را ادا نمایند.

” سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ”
منبع : http://vahedsyndica.com

.