گزارش خبرنگار پیام سندیکا از رانندگان فرودگاه

چند ماهی است که به دلیل ارجحیت دادن به ماشین های خارجی، رانندگان خودروهای سمند برای گرفتن یک سرویس بیش از ٣٠ ساعت در فرودگاه توقف دارند.مافیای واردات خودرو برای تحمیل خواسته های خود به رانندگان از هر شیوه ای استفاده می کند.

باند بازی های مافیایی حکایت از ورود ٥ هزار خودروی هیوندای از سوی یکی از مدیران شهرداری به توسط شرکت پاک رو است.

این خودروی گران قیمت که به زور به رانندگان تاکسی فروخته می شود با اقساط ٣ میلیون تومانی و برای هر سرویس ٧٠ الی ٨٠ هزار تومان کمیسیون و با خرج ماهانه ٢ تا ٣ میلیون به راننده تحمیل خواهد شد. این درصورتی است که درآمد ماهانه یک راننده تاکسی باید بیش از ٨ میلیون تومان با ساعت کاری روزانه ١٥ ساعته باشد.

٩٠ میلیون وام از بانک انصار برای رانندگان بینوا برای این خودرو گرفته خواهد شد که تاکنون راننده های تهرانی از گرفتن این خودروها خودداری کرده اند. تلاش شرکت پاک رو برای تحمیل این خودروها به رانندگان شهرستانی ادامه دارد. متاسفانه تاکسیرانی و شرکت تعاونی رانندگان با هر گونه تشکیلاتی که بخواهد مستقل باشد و زیر پرچم این آقایان نباشد مخالف بوده و اجازه حتا تشکیل شورای اسلامی را هم به رانندگان نمی دهند

متاسفانه اختلافات تاکسیرانی با شرکت تعاونی و این دو نهاد با فرودگاه باعث بریده شدن نان رانندگان خودروهای سمند و آریو شده است.