ما می توانیم!

درود بر کارگران سرزمینم…..

پایه های یک حرکت گسترده با همبستگی و باور تواناییهای خود آغاز میشود. ما کارگریم و مقدس ترین هدف ما سربلندی در برابر خانواده و سرزمین جاویدمان می باشد که با ایجاد حس مسؤولیت پذیری در وجود خود توانسته ایم حقیقت وجودی خود را پیدا بنماییم و جوهره هستی را با هنر و سازندگی خود رونق بدهیم.

 ما در پی عمران و آبادانی سرزمین خویش مرزها را عبور کرده ایم و جسم و جان خویش را به جوهره کار جلا بخشیده ایم. ما حماسه ها آفریده ایم و پروژه های صنعتی ایران آباد نموده ایم. ما دامنه حرکت خویش را در تمام سرزمینها نمایان ساخته ایم و نام کارگر را بلند آوازه نموده ایم.

 ما از سرزمین بی آب و علف و خشک خرابه ها آباد نموده ایم و نفت و گاز از دل زمین بیرون آورده ایم و پالایشگاه و پتروشیمی و نیروگاه ساخته ایم تا مردمان سرزمینمان در کانون گرم خانواده شان نیروی طبیعی حیات و روشنایی را با تمام وجود زیبایشان حس بنمایند. ما کارگران نماینده های خانواده هایمان می باشیم و آنها به انتظار دیدار ما لحظه ها را میشمارند تا حاصل زحماتمان را در لبخند پر از شادی آنان بیابیم.

ما در قبال خانواده هایمان تعهد داریم که حقوق قانونی خویش پاس بداریم و از پشت گوش اندازی کردن دوری بجوییم. ما وظیفه داریم که از مسؤولین حکومتی بخواهیم برای ما شغل و کاری متناسب با شرافت انسانیمان مهیا بنمایند و نسبت به نیروی کار ارزش قایل بشوند. ما کارگران در قبال جسم و روان خودمان مسؤولیت داریم تا توانمند بمانیم و بیشتر در خدمت آرمان های کارگری خود و خانواده هایمان باشیم.

ما با کوشندگان کارگری همسو و هم قدم خواهیم گشت تا برای مطالبه گری حقوقمان با دست پر حرکت بنمایم. ما برای انسجام تشکلهای کارگری تمام تلاشهای خود را بکار خواهیم بست تا گل لبخند را بر لبهای همنوعانمان نمایان سازیم.

 سندیکای ما در جهت آموزش صحیح نیروی کار و مطالبه گری حرکتهای کارگری همه تلاش خود را کرده و خواهد کرد.

 متحد شویم تا پیروز باشیم. ما می توانیم!

وارتان خرمدین عضو سندیکای کارگران فلز کاران مکانیک ایران.. ٣/٨/١٣٩٦