از منافع ملی در ذوب آهن حمایت می کنیم!

١- در اواخر مرداد ٥٠٠ تن ریل توسط ذوب آهن به راه آهن سراسری تحویل شد که ٢٥٠٠ تن دیگر هم در انبار موجود و برای تحویل آماده است.

با توجه به اینکه منافع ملی ما در راستای کوشش برای هرچه صنعتی تر شدن و بالا بردن تولید محصولاتی است که در داخل توان تولیدش وجود دارد، باید به یک برنامه همیشگی در دولت ها قرار گیرد.

تولید ریل ملی یکی از خواسته های کارگران ذوب آهن و سندیکای کارگران فلزکارمکانیک بوده و هست. تولید ریل ملی به اشتغال زایی کارگران بیشتری در ذوب آهن کمک کرده و بیکاری را در اصفهان و شهرهای دیگر را کمتر خواهد کرد و جوانان بیشتری به عرصه تولید وارد شده و افزایش کمی طبقه کارگر را به همراه خواهد داشت. همچنین دست مافیای واردات این محصول را از تجارت خارجی کوتاه کرده و از دست اندازی به ثروت ملی (ارزهایی که از کشور خارج نشدند) را باعث خواهد شد.

امید داریم که این سیاست در مورد ریل مورد نیاز مترو اصفهان نیز از ذوب آهن اجرایی شود و دست مافیای نفوذ کرده در دولت برای خرابکاری این امر کوتاه شود.

این در حالی است که به درخواست وزیر راه ٢٠٠ لکوموتیو از هند به کشور وارد شده است. ٢٠٠ لوکوموتیوی که می توانست کارخانه واگن پارس اراک را به مدت ٤ سال بصورت تمام وقت مشغول تولید کند و ارز این خرید در خزانه محفوظ بماند.

٢- با توجه به میزان مصرف بالای آب در صنایع فولادی و اعلام کارشناسان کارگری ذوب آهن برای استفاده از پساب تصفیه خانه های شهرهای مجاور کارخانه ، مطلع شدیم مدیریت ذوب آهن با امضای قراردادی، انتقال پساب تصفیه خانه های فاضلاب فولاد شهر و ایمان شهر به ذوب آهن را اجرایی کرده تا به مصارف صنعتی و آبیاری فضای سبز شرکت کمک شود.

کارشناسان سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران معتقدند که چنانچه مدیریت نسبت به پیشنهادات کارگران روی خوش نشان دهد برای رفع مشکلات این مجتمع عظیم همیشه راهکارهای کارگری موجود است.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران از هر اقدامی که به کوتاه شدن دست مافیای واردات کمک کند و اشتغال بیشتری را برای جوانان به ارمغان بیاورد و توان اقتصادی را در جهت منافع ملی افزایش دهد حمایت می کند.

کنشگران کارگری ذوب آهن اصفهان

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران

مهر ماه ١٣٩٧