#در_کنار_هفت‌تپه_و_فولاد_ایستاده‌ایم

?سیاست‌های نادرست اقتصادیِ دولت‌های گذشته و از جمله دولت تدبیر و امید، خصوصی‌سازی و کالایی‌نمودن همه مایحتاج زندگی، در کنار تورم افسارگسیخته و کاهش شدید ارزش ریال و بعضاً افزایش چند برابری قیمتِ کالاها و به تبعِ آن ناتوانی معیشتی، شرایط زندگی را برای کارگران، معلمان و همه مزدبگیران ایرانی دشوار ساخته و آن‌ها را به مرز استیصال کشانده است.

?در این بین، اعتراضات کارگران خوزستانی در نیشکر هفت‌تپه و فولاد اهواز، فریاد رسای مخالفت با سیاست‌های غلط اقتصادی دولت است؛ این اعتراضات یک «نه» بزرگ به ناداری، فقر و تعدیل ساختاری است.

?ما(کارگران و معلمان و فعالان مدنی) امضاکنندگان این متن، اعلام می‌کنیم که در کنار کارگران هفت‌تپه و فولاد اهواز ایستاده‌ایم و از دولت و تمامی مسئولان می‌خواهیم که با پرداخت سریع همه مطالبات کارگران معترض، بازگرداندن مالکیت مجتمع‌های صنعتی به دولت یا بخش تعاونی و تشکیلِ تشکل‌های کارگری واقعی و مستقل و مشارکت دادن آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها، به وظایف حاکمیتی خود عمل کرده و رضایت کارگران معترض را جلب نمایند.

?ما بر این باور هستیم که برخورد امنیتی با کارگران و معلمان معترض، نه‌تنها فریاد عدالتخواهی را به محاق نمی‌برد بلکه میلیون‌ها مزدبگیر ایرانی را نسبت به اصلاح ساختار اقتصادی کشور ناامید می‌سازد.

برای حمایت از کارگران هفت تپه و فولاد به لینک زیر مراجعه کنید و امضا کنید?
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd-jKFao0hmQJ_eAQQsyznOYxLVBsoVAhx94m_KyhiB8Am0xw/viewform

?در کنار هفت‌تپه و فولاد ایستاده‌ایم