یاداشتی بر مصاحبه با خبرگزاری ایلنا

در تاریخ ٢٨ مهرماه سال جاری مصاحبه ای به همراه یکی از بازنشستگان فلزکارمکانیک در خبرگزاری ایلنا نمودم که متاسفانه بخشی از مصاحبه باعث سوتفاهم خوانندگان گردید. لذا این یاداشت را جهت روشن شدن مواضع خودمان می نویسم.

١- ما ازهر امکانی که بتواند صدای حق طلبی کارگران را منعکس کند استفاده کرده و خواهیم کرد و به همین خاطر از تنها خبرگزاری که مختص خبرهای کارگری است سالها استفاده می کنیم

٢- خبرگزاری ایلنا وابسته به خانه کارگر است و بی تردید همه آنچه ما در آنجا گفتگو می کنی مرا رسانه ای نخواهد کرد و ما نیز درک می کنیم که در کجا و با چه خبرگزاری مصاحبه می کنیم

٣- در بخشی از مصاحبه من چنین گفته ام:« گیلانی‌نژاد: یکی از پرسش‌های جامعه بیمه‌پردازان از رئیس‌جمهوری، شورای‌نگهبان، مجمع‌‌ تشخیص مصلحت نظام و مجلس‌ شورای اسلامی این است که چطور قانونی را که شورای نگهبان تصویب کرده، اجرایی نمی‌شود؟ به نظر می‌رسد که دست‌های پنهان و قدرتمندی وجود دارند که مانع از اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی می‌شوند. ..»

این عبارت من تکمیل کننده صحبت های دوست خوبم آقای دانشوران است و در ادامه اجرا نشدن قانون ساختار جامع رفاه و تامین اجتماعی است. تاکید من بر روی مافیایی است که حتا قانونی را هم که شورای نگهبان تایید می کند را از اجرایش ممانعت می کنند. نه اینکه من موافق شورای نگهبان و مصوبات آن در کل هستم.

با درود به همه خوانندگان

مازیار گیلانی نژاد