#نه_به_گرسنگی

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، امروز ١٧ مرداد ١٣٩٩ و هفتمین روز سراسری اعتراض به اجحافات کارفرمایان در پروژه های کشور است. کارگران همچنان مصمم در برابر ترفندهای پیمانکاران و شرکت ها ایستاده اند. دیروز کارگران آذران گستر پالایشگاه سنگین قشم تا آخرین نفر دست از کار کشیدند و به برادران معترض خود پیوستند. پتروشیمی هنگام همچنان تعطیل است. کارگران پیمانکاری های قرارگاه خاتم فاز های ٢ و ٣ نیز به خانه رفتند.

پیمانکاران و کارفرمایانی که هیچگاه تلفن هایشان را جواب نمی دادند در اقدامی عجیب به کارگران پیام های شیادانه داده آنها را به سرکار دعوت می کنند. بعضی از آنها حتا قیمت ها را بالا برده و تلاش می کنند اتحاد کارگران شکسته شود.

خبر خوش اینکه ٤ ماه حقوق عقب افتاده شرکت تنش گستر در نیروگاه پارس جنوبی به حساب کارگران واریز شد اما کارگران همچنان متحد و یکپارچه از رفتن به سرکار خوداری کرده اند. شرکت صنعت پژوهان هم حقوق کارگرانش را به روز کرد تا عقب افتادگی دستمزد در این شرکت هم وجود نداشته باشد. اینها ثمره اتحاد است.

با انتشار لیست قیمت های دستمزدها از سوی کمپین مواظب خرابکاران و تفرقه اندازان باشیم. اینان با دادن اطلاعات غلط و گذاشتن عکس می خواهند این گونه وانمود کنند که اعتراضی در کار نیست و همه به سرکار برگشته اند. فریب شان را نخوریم.

بر طبق برآورد کارشناسان سندیکایی تاکنون بیش از ٥ هزار کارگر در اعتراض به حقوق های عقب افتاده و حقیرانه دست از کار کشیده اند.

تا ما کار نکنیم درآمدی برای پیمانکاران و شرکت ها وجود نخواهد داشت.

تصمیم با ماست!