#نه_به_گرسنگی – ١٥ مین روز اعتراض

پیمانکاران اتحاد شکن را نخواهیم بخشید!
به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در حالی ١٥ مین روز اعتراض سراسری به دستمزدهای خانه خراب کن را پشت سر می گذاریم که پیمانکاران عصبانی از این اعتراض برای درهم شکستن اتحاد کارگران اقدام به کارگیری دوستان و آشنایان و فامیل خود زده اند تا اتحاد کارگران را بشکنند. این اقدام حتا نتوانسته 15 درصد از کارگران مورد نیازشان را فراهم کند و این پیمانکاران بابت عقب افتادن کارشان حتمن جریمه های سنگینی خواهند پرداخت و به همین خاطر با عصبانیت دست به هر کاری می زنند. پیمانکاران تفرقه افکن را نخواهیم بخشید!

از امروز به بعد پیمانکاران وشرکت هایی که به کمپین پشت کردند روز خوش نخواهند داشت و از سوی جامعه کارگری تحریم نیرو خواهند شد چون آنها گرسنگی خانوادهای ما را می خواهند و به کارگر به عنوان برده نگاه می‌کنند و تا چند روز آینده اسامی
پیمانکاران شیاد را منتشر خواهیم کرد.

الان برای پیمانکاران شیاد و اتحاد شکن، نیروها عزیز هستند و برایشان دلیل می آورند که ما فامیل هستیم ، رفیق هستیم ،هم زبان هستیم و هزار تا حقه دیگر.
اما برادران کارگر، پیمانکار جماعت تا روزی که به نفر نیاز دارد قربون صدقه اشان میرود ولی تا کارش که تمام شد جواب تلفن هم نمی دهد ،پس کلاه سرتان گذاشته اند.