#نه_به_گرسنگی

دستان من ثروت تولید می کند!

21 امین روز اعتراض سراسری به ظلم کارفرمایان در روز 31 مرداد همچنان قدرتمندانه پیش می رود و پشت پیمانکاران و شرکت هایی که دستمزدهای حقیرانه به کارگر می دادند و هنوز هم مایلند کارگران برایشان چون برده کار کنند را، لرزنده است. از همین رو چند روزی است به کارگران فعالی که به برادرانشان توصیه می کنند به اعتصاب بپیوندند، کارفرمایان به صفحات مجازی این کارگران آمده و شروع به توهین و تهدید کرده اند که بزودی نامشان و عکس توهین هایشان را منتشر کرده و چنانچه عذرخواهی نکنند ازشان شکایت کرده و پدرشان را خواهیم سوزاند.

اما خبرهای خوش اینکه، با تمام تلاش پیمانکاری درریز شرکت پتروشیمی آپادانا، پایپینگ کلن تعطیل هست و کارگری به سرکار بازنگشته است.

پتروشیمی مرجان و سبلان قرارداد هایشان بر طبق لیست اعلامی کمپین آغاز به استخدام کرده اند. همچنین دی پلیمر آرین هم چند روز پیش فیتر با ۹ میلیون تومان استخدام نمود.

در میدان نفتی آذر اولین جوشکارانی که تصفیه کردن و به منزل مراجعت کردند جوشکارهای شرکت جهان پارس مهران بودند و به همین خاطر هم پیمانکاری آقای بدرود افزایش حقوق ها را بر طبق لیست اعلامی کمپین اعمال کردند. تمامی موارد گفته شده را با قراردادهایی که کارگران بسته اند را منتشر خواهیم کرد.

اتحاد پیمانکاران بر علیه کارگران کم کم دارد ترک می خورد و صبرشان تمام شده است. 21 روز است یک اینچ هم جوشکاری نشده و از روند پروژه عقب افتاده اند و باید به شرکت مادر جوابگو باشند. اگر ما کار نکنیم هیچ لوله ای جوش نخواهد خورد و هیچ داربستی علم نخواهد گردید. این دستان ماست که چرخ عظیم صنعت را می چرخاند و ثروت تولید می کند،

پس پیروزی نزدیک است!

برادران کارگر، هوشیار باشیم و گول شایعات را نخوریم. کارفرماها با تمام قدرت تلاش دارند بین کارگران تفرقه ایجاد کنند. از توهین به کارگران مانده در پروژه ها خودداری کرده برادرانه از آنها بخواهیم به ما بپیوندند.

روزگار برده گی تمام شد. حق خوری پیمانکاران دیگر به سر آمده، به کمتر از حقوق های اعلامی کمپین کار نمی کنیم!

پیروزی نزدیک است.