اردوگاه کار اجباری پتروصنعت شهیدرجایی!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، پیمانکاری پارس فنون یا همان کیانپور به کارفرمایی پتروصنعت شهیدرجایی در فاز 2 و 3 عسلویه با 120 کارگر، شیادی جدیدی را آغاز کرده اند. اول کارگر را با حیله به سرکار کشانده بعد از 10 روز به بهانه های مختلف زیرتمام قول و قراردادها می زنند. اول می گوید حقوق فیتر 8 میلیون است ولی باید 10 روز کار کنی تا معلوم شود چقدر ماهری ولی بعد از 10 روز می گوید حقوق شما 6 میلیون نیم است. در این کارگاه به کمکی ۳۶۰، جوشکار فول۶ ونیم، مونتاژکار هم ۵ونیم حقوق می دهند. خوابگاه افتضاح است. اتاق هایی که ظرفیت دونفر را داراست تا ۶ کارگر مجبورند که داخلش زندگی کنند. اولش می گویند اینها چند روز مهمان هستند ولی میشوند دایمی.
غذا آشپزخانه واقعا غیرقابل خوردن است. بعد از 11 ساعت کار یک غذای سرد و بی کیفیت منتظر توست تا او را بخوری که اکثرن از خوردن آن خودداری می کنند. برای ۱۲۰نیرو فقط ۶تا حمام و ۶تا دستشویی و توالت گذاشته اند. بعد هم ساعت ۹شب که به خوابگاه می روی بوی شدید فاضلاب دستشویی ها داغانت می کند.
زمان کار 11 ساعته است و اکثرن کارگران را بعد از 11 ساعت کار با زور اضافه کار نگه می دارند. حتا اکثر جمعه ها هم باید بایستی و کارکنی. اعتراض هم بکنی چند تا از اقوام و آشناهایشان با ۳۰۰ هزار تومان بیشتر حاضرن تو را قصابی کنند. اینجا عسلویه نیست ارودگاه اجباری کار است.