فریاد اعتراض علیه سازشكارى آشکار کانون های بازنشستگی!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در حالی که تقدیر و تشکر از خيانت سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان از سوی کانون های بازنشستگی تهران، اصفهان، خراسان جنوبی، لرستان، مازندران در حال انجام است و از چند هفته پیش به بسیاری از گروههای بازنشستگی مستقل پیام داده شده بود که موضوع همسان سازی به پایان رسیده است و تجمعات این چنینی از نظر پلیس سیاسی صنفی تلقی نمی شود، امروز ١٩ اردیبهشت طبق فراخوان داده شده، بازنشستگان در تهران، کرج، شوش، شیراز، سنندج، تبریز، اصفهان، کرمانشاه، مشهد در اعتراض به دروغگویی مسوولین سازمان تامین اجتماعی و سازشكارى آشکار کانونهای بازنشستگی در مقابل سازمان تامین اجتماعی شهرهایشان دست به تجمع زدند.

در اصفهان پلیس مانع از تجمع بازنشستگان شد اما با آمدن بازنشستگان فولاد فریاد اعتراض باریدن گرفت. در تبریز با آنکه از سوی کانون بازنشستگی اعلام شده بود تجمع پایان یافته اما بیش از ٥٠ بازنشسته به مقابل سازمان تامین اجتماعی رفتند. در رشت به ابتکار بازنشستگان این شهر، بیش از ١٥٠ بازنشسته به کانون مراجعه کرده و به هیات مدیره شان اعلام کردند که اگر با این همسان سازی موافقند پاسخ بازنشسته ها را بدهند و اگر موافق نیستند نامه تهیه شده با امضای ١٥٠ بازنشسته را به تهران فرستاده، اعتراض خود را اعلام کنند.

در تهران با بودن لباس شخصی ها تجمعات کوچک شکل گرفت و بازنشستگان به هم اندیشی پرداختند.

هر چند ترفند افزایش تحقیرآمیز و شیادانه همسان سازی بخشی از بازنشستگان را به خانه فرستاده اما بی شک هزینه گران زندگی دوباره آنها را به خیابان خواهد آورد.