فریاد حق طلبی را خاموشی نیست!

دستگاه مافیای سرکوب ضد حق طلبی و آزادگی کارگری یکبار دیگر چهره منفور خود را علیه کارگران آزاده و دادخواه نشان داد. سرکوبگران حق طلبان اینبار به سراغ سایت خبری سندیکای کارگران شرکت واحد آمده و با کارشکنی و فیلتر این سایت خیال باطل خاموش کردن صدای حق طلبی کارگری را در مالیخولیا خود می پرورانند.
به گواهی تاریخ مبارزات حق طلبانه کارگری که نمونه درخشان آن در مبارزات کارگران شهر شیکاگو ثبت در تاریخ شده و در اول ماه مه هر سال در روز جهانی کارگر جاویدان شده است، مشعل حق طلبی کارگری خاموش شدنی نیست و فریاد حق طلبی کارگران و زحمت کشان جاودانه به گوش می رسد. رویش تبر شکنانه جوانه ها را هر کس باور نکند سقوط حتمی خود را به گرداب نیستی و بدنامی تضمین کرده است.

سندیکای کارگران شرکت واحد ضمن اعتراض و محکوم کردن این عمل بز دلانه و جاهلی از مسئولان می خواهد هر چه سریعتر نسبت به رفع کارشکنی و فیلتر علیه سایت خبری این سندیکا و همچنین آزار و اذیت و تعقیب و مراقبت اعضای این سندیکا پایان دهند.

از همه سازمان های سندیکایی کارگری جهان می خواهیم صدای اعتراض حق طلبانه این سندیکا را به گوش سازمان بین المللی کار و دیگر سازمان های معتبر بین المللی حقوق کارگری برسانند. پیشاپیش از همه همبستگی ها و پشتیبانی های راستین سپاسگزاریم.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
۱۶ اسفند ماه ۹۳