پیمانکاران شیاد را افشا کنیم!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، با آنکه از مدتها پیش اعلام کردیم که پروژه های خارج از کشور به ویژه عراق مورد تحریم ماست اما کارگران گوش نکرده باز هم به این پروژه ها برای کار می روند. به نامه رسیده توجه کنید:

«سلام خدمت همه دوستان و همکاران محترم

اینجانب شهرام نعمتی به همراه آقای سیروس جعفری هفشجانی حدود دو ماه پیش به همراه هم برای ساخت ۶ دستگاه مخزن کروی پنج هزار متر مکعبی عازم کردستان عراق سلیمانیه شهر چمچمال شدیم.

کلیه هزینه های ایاب ذهاب آقای جعفری رو شخصا پرداخت کردم و با ماشین خودم آوردمش اینجا و قرار بود که پروژه رو با هم به پایان برسونیم. بعد از گذشت ١۵ روز از حضور ما سری اول نیروها که شامل ١۴ نفر بودن رو آوردم سر کار و کار رو استارت کردیم. بعد از ٢٠ روز دیگه ٢۵ نفر رو آوردم سر کار وتعداد ٣١ نفر شدیم که بعد از مدتی ٢٧ نفر رو آوردم سر کار و در نهایت بعد از رفتن چند نفر ۶١ نفر شدیم.

اما متاسفانه آقای سیروس جعفری هفشجانی در نهایت نامردی و بی وجدانی به خاطر منافع خودش نون ۵٩ نفر ایرانی رو برید و باعث شد امروز تعداد۵٩ نفر تسویه حساب کنن و برگردن ایران.

دوستان این متن رو شخص خودم نوشتم و هیچی دروغ نیست چون امروز خودم تسویه حساب کردم و فردا میخوام برگردم ایران.

از همه دوستان تقاضا دارم این متن رو توی کلیه گروها پخش کنن که هیچ کسی پیش این آدم نامرد نره واسه کار چون مطمئن هستم بعد یه مدت با شرایط موجودی که هستش پشیمان میشن و کلی هزینه روی دستشون میمونه.»

دوستان کارگر مطلع باشند که چون اکثر افرادی که برای کار آنجا می روند با پاسپورت عادی ویزا می گیرند لذا در صورت هرگونه مشکل نمی توانند شکایت رسمی بکنند. سندیکای کارگران فلزکار مکانیک خوزستان و گروه پایپینگ و اکیپ پروژه ای ها متذکر می شویم حداقل کارگران در ایران قرارداد نوشته بعد برای کار به عراق بروند.