نه به بی قانونی و گرسنگی!(٣٥)

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، امروز ٣ مرداد ١٤٠٠ همچنان کارگران استوار پای کمپین ٢٠ – ١٠ خود ایستاده اند و این ایستادگی خبرهای خوشی به همراه داشته است. نیروهای بومی مهران و ملکشای از دیشب در کارگاه جهانپارس مهران اعتصاب کردند. دهکردی مسوول کارگاه فرار را برقرار ترجیح داده است مسوولان شرکت اویکو به کارگران گفته اند پیمانکارشان فسخ قرارداد و همگی به استخدام اویکو در آمده اند. کارگران خواستار اجرا شدن مقرارت بر طبق کمپین هستند و کارفرما قول اول ماه را داده است. دهکردی به کارگران بسیار بدهکار است.

امروز هم پیمانکاران دیگری با مقررات کمپین با کارگران قرارداد بستند که جوشکاران و فیترها جزو آنان هستند. پیمانکاری محمودی از پروژه پتروشیمی دنا، شرکت تات صنعت اهورا، پیمانکاری مجتبا سلطانی به حضور نمایندگان جوشکاران با کارگران قرارداد بسته است. قبلن هم گفته بودیم که سازماندهی جدیدی برای بستن قراردادهای جمعی با پیمانکاران در دست اجراست که این یکی از موفق ترین بوده است.

در ضمن از همه جوشکارانی که بر طبق کمپین به سرکار می روند می خواهیم که حقوق کمکی های خود را نظارت کرده بر طبق کمپین قرارداد ببندند.

اخطار به پیمانکاران خاطی که دست از حیله گری بردارند و حقوق کارگران را به گروگان نگیرند.

آقای خلیلی و آقای حاجت رفیعی سرپرستان شرکت آزمون فلز اخطار آخر، نیمی از سال رفته هنوز حقوق برج ۲ رو ندادید

امیدی مدیر پروژه فاز ۱۳ اکسیر دست از تهدید کارگران بردار و آنان را به زور سرکار اکسیر صنعت فاز۱۳ تمبک نبر.

شرکت سینا صنعت پتروشیمی بوشهر دیروز زنگ زدن به نیروها که امروز برن سرکار.

شرکت سینا صنعت جناب آقای احمدپور و مرادی لطفا قوانین کمپین را رعایت کنید وگرنه با شما برخورد خواهیم کرد.

شرکت سمندیس به مدیریت شرمت اله نعمتی از فروردین تا الان به نفرات دفتری حقوق نداده است و با ماهی یک میلیون مساعده این نفرات را گول می زند.

برادران کارگر پیروزی نزدیک است به قول های بی پشتوانه کارفرمایان توجه نکنیم. به جز ما هیچکس نمی تواند پروژه ها را راه بیاندازد. کارگران بیکار مطمئن باشند که کارفرمایان برای جبران این تاخیر مجبورند به جای ٥٠ کارگر ٧٠ کارگر بگیرند تا پروژه را به موقع تحویل دهند.

پیروزی هر کارگر، پیروزی تمام کارگران است.

متحد هستیم و متحد می مانیم

کارگر برادر کارگر