نه به بی قانونی و گرسنگی! (٥٦)

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، پیروزی ها هر روز کامل تر می شود. امروز ٢٤ مرداد هم خبر رسید که شرکت لیدوما با مرخصی ۲۰ ۱۰ و افزایش ۳۰درصد حقوق با کارگرانش به توافق رسید که هنوز جزییات و فرایند توافق به دست ما نرسیده و اینکه آیا کارگران قبول کرده اند یا نه نیز هنوز اطلاعی نداریم. همچنین در پتروشیمی بوشهر سایت یک، کارفرما شرکت سازه را مجبور کرد حقوق خرداد کارگران پروژه ای ماشین سازی اراک را پرداخت کنند. با پایداری کارگران بی تردید اتفاقات خوش در راه است و کارگران نباید تحمل خود را از دست بدهند و در این دقایق آخر همه زحمات مان به باد رود.

از شرکت سینا صنعت پتروشیمی پارس فنل هم خبر رسیده با توجه به اعتصاب، کمکی ها را به جای جوشکاران برای تست برده اند که از همین جا به مدیران پتروشیمی پارس فنل اخطار می کنیم که این اشتباه را انجام ندهند چرا که جوش این جوشکاران بی تردید زیان های اساسی به کل پروژه خواهد زد و اتفاقی که در پالایشگاه تهران افتاد در آنجا هم خواهد افتاد به اضافه اینکه این عمل غیر فنی را به پتروشیمی گزارش و پیگیرش خواهیم بود تا دست فاسدان و زیرمیزی بگیران را افشا کنیم.

به دوستانی هم که طبق کمپین در پتروشیمی دماوند در عسلویه قرارداد بسته اند هشدار می دهیم که کمپ ها را بازرسی کرده اگر کم و کسر داشته و خوابگاه تمیز یا ضدعفونی و رختخواب درست ندارند را به کارفرما گوشزد کنند به اضافه اینکه ماشین های حمل و نقل باید کولردار باشد.

دوستان مونتاژکار هم نماینده های خود را برای مذاکره با ١٣ شرکتی که با مقررات کمپین موافقت کرده اند، انتخاب کرده وارد مذاکره شوند. همچنین دیگر رشته های پروژه ای. شماره تلفن ها را می توانید از ادمین های گروه بگیرید.

کمپین برای همه شغل هاست و متعلق به جوشکار و یا فیترها نیست. پس دوستان جوشکار هم همت کنند با مونتاژکاران و دیگر رشته به مذاکره با کارفرما پرداخته آنان را هم مشغول به کار کنند.

دوستان اتحاد ما توانست پیروز شویم. برای تکمیل این پیروزی باید همه رشته های پروژه ای بر طبق کمپین مشغول کار شوند تا پیروزی تکمیل شود.

برادران، بارها می شنویم که کارفرمایان به کارگران می گویند شما به سرکار برگردید پس از پیروزی کمپین ما بر طبق کمپین با شما قرارداد خواهیم نوشت. هر قراردادی که نوشته می شود یک پیروزی برای کارگران است پس فریب اینگونه سخنان را نخوریم و تا با مقررات کمپین موافقت نکرده اند به سرکار باز نگردیم.

باز هم تاکید می کنیم برای بازگشت به کار، ٨ بند کمپین باید اجرایی شود.

کارگر برادر کارگر

به امید پیروزی

متحد هستیم و متحد می مانیم