محکومیت وکیل کارگران به هیچوجه قابل قبول نیست!

از کل جهان به غیر جان هیچم نیست

جانم به فدای آن که آزاده بزیست

آزادگی ی خویش به دنیا مفروش

کین زندگی دو روزه را ارزش نیست!

محمدحسین خوان یغما کارگر فلزکار

وکیل کارگران نیشکر هفت تپه فرزانه زیلابی، به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شده است.

کسانی که این حکم را صادر کرده اند بی تردید نه از زندگی و مشکلات کارگران خبر دارند و نه می دانند صدور چنین احکامی باعث سربلندی و محبوبیت افرادی چون این وکیل شجاع کارگران خواهد شد!

طبیعی است که ادامه دهندگان سیاست های غلط و بحران زای اقتصادی و مدیریتی (نظیر خصوصی سازی های بی حدوحساب و باز گذاشتن دست تبهکارانی چون اسدبیگی ها) که کشور عزیزمان را غرق در فساد کرده و فقر را برای زحمتکشان به ارمغان آورده است، جهت فرار و خلاصی از نتایج اعمالشان، برای امثال زیلابی ها چنین احکام ناعادلانه‌ای صادر کنند!

ورشکستگی نیشکر هفت تپه که در خاورمیانه بی نظیر است، نابودی شرکت هپکو که برترین سازنده ماشین آلات راهسازی در منطقه خاورمیانه و خاور نزدیک است، به زمین زدن ماشین سازی های اراک و تبریز که سازنده ماشین آلات ابزار دقیق در منطقه بوده اند دست پخت آقایانی است که بر خلاف نص ماده ۴۴ قانون اساسی به انشا چنین احکامی مبادرت می ورزند.

دختر شجاع ما سرفراز باش که تاریخ بی شک در مورد تو و آنانی که این احکام را صادر می کنند، قضاوتی عادلانه خواهد داشت!

ما ضمن محکوم کردن این حکم ضد کارگری و ضد انسانی، پشتیبانی کامل خود را از وکیل کارگران ابراز داشته و از هرگونه کمکی در نقض این حکم دریغ نخواهیم کرد.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران

بازنشستگان سندیکای بافنده سوزنی

بازنشستگان فلزکار مکانیک

بازنشستگان مستقل صنعت چاپ

بازنشستگان مستقل قزوین

بازنشستگان مستقل تبریز

بازنشستگان مستقل شهاب خودرو

بازنشستگان (حوزه کارگری) مستقل استان گیلان

٢٤ شهریور ١٤٠٠