برای اجرای قانون افزایش حقوق ها متحد شویم!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، پیمانکاری فیروز شیرانی در نخل تقی با مدیریت شرکت کیمیا دالاهو متاسفانه ٢٠/١٠ را قبول نکرده عیدی و سنوات سال گذشته را هم پرداخت نکرده و افزایش حقوق ٣٨ درصدی که مدیریت منطقه ویژه اعلام کرده را هم نپذیرفته و از آن شانه خالی می کند. حقوق ها همیشه سه ماه عقب افتادگی دارد و خوابگاه هایش هم بسیار کثیف است. این پیمانکار چیزی به نام عیدی و حق اولاد و ساعت کاری نمی شناسد و روزی 9 ساعت و یا بیشتر از کارگرانش استفاده کرده اضافه کاری هم نمی پردازد.

شرکت مخازن سبز، پیمانکار شرکت صدرا با موافقت نکردن افزایش حقوق 38 درصدی، کارگرانش دست از کار کشیده و به خانه بازگشتند.

کارگران پروژه ای NGL3100 دهلران بخاطر افزایش حقوق و اجرای ٢٠/١٠ که در اعتصاب و در خانه هایشان به سر می برند، پیمانکار به کارگران زنگ زده و نیروها را به زور می خواهد سرکار ببرد.مهندس حیدری کمائی دهکردی و پیمانکاری بیدکانی مسول این عدم افزایش حقوق و اجرای ٢٠/١٠ هستند.

شرکت نفت سازه قشم تاکنون بیمه دیماه کارگرانش را به بیمه پرداخت نکرده است. در این شرکت متاسفانه کارگران ٢٣ روز کار و فقط ٧ روز مرخصی دارند.حقوق کارگران بسیار کم است مدیر شرکت مهندس رنجبران می باشد.

برادران کارگر می توانند به مدیریت منطقه ویژه مهندس سید موسوی همه این اخبار را منتقل کنند و ایشان در جلسه مشترکی که با نماینده ٢٠٠٠ کارگر پروژه ای آقای گیلانی نژاد داشتند قول دادند از کارگران حمایت می کنند .