سودجویان را بشناسیم!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، از بیکاری کارگران افرادی سودهای هنگفت می برند. آقای آرمان سامانی یکی از این افراد می باشد. ایشان در واتساپ دارای گروههای کاریابی با آدرس زیر است:
گروه ۲۹ چرخ دنده های صنعتی/ گروه سی یکم چرخ دنده های صنعتی/ گروه سی دوم چرخ دنده های صنعتی/ گروه چهلم چرخ دنده های صنعتی
ایشان یکی از کسانی است که اعلامیه اعتصاب سراسری را در اواخر فروردین داد و کارگران را تشویق به اعتصاب می نمود. همچنین خود را طراح کمپین های سال ١٣٩٩ و ١٤٠٠ اعلام می کردند. دروغگویی که اعتصاب را به نفع خود می دانست. در آن زمان ما سکوت کردیم تا افرادی متقلبی چون ایشان از آب گل آلود ماهی های خود را نگیرند.
چرا آرمان سامانی حامی اعتصاب شده بود؟ به یک دلیل منطقی آن هم اینکه او می دانست در هر اعتصابی عده زیادی از کارگران اخراج می شوند و فرصتی است تا او برای کارفرمایان اعتصاب شکن جور کرده و به ازای هر شغل ١/٥ میلیون تومان از هر کارگر بگیرد. تجارتی سود آور. در پتروشیمی بوشهر فقط پیمانکار فرجود ٤٠٠ کارگر را اخراج کرد. یعنی ٦٠٠ میلیون کاسبی.
از این افراد سودجو که نانشان در بدبختی دیگران است در پروژه ها تعدادی هستند. به کارگران توصیه می کنیم نزد این افراد نامرد نرفته و به کاریابی های کارگری که توسط سندیکا راه اندازی شده و بابت شاغل کردن کارگران پولی هم نمی گیرند مراجعه کنند.
آرمان سامانی هم بهتر است برود کار دیگری پیدا کند.
این آخرین هشدار به سامانی و سامانی هاست که در کارهایی که مربوط به کارگران است دخالت نکنند چون با ما طرف هستند.