نامه نگاری بازنشستگان رامهرمزی!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، نامه نگاری بازنشستگان رامهرمزی با نماینده شهرشان و پیگیری آن مدتی است انجام می شود. آخرین نامه این عزیزان بدین شرح است که به دفتر نماینده ارسال گردید.
«به نام خدا
جناب آقای متینیان نماینده محترم مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس
با سلام، مرقومه ارسالی شما و جوابیه معاون پارلمانی دولت رویت شد.ضمن عرض سپاس با توجه به رسیدگی شکایت بازنشستگان تامین اجتماعی در کمیسیون تلفیق مجلس و نهایتا رد (ابطال) مصوبه غیرقانونی دولت که به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است. در حالی که جامعه منتظر نامه ریاست مجلس به دولت هستند، اما دولت تاکنون همچنان به اقدام غیرقانونی خود اصرار دارد. لذا ما بازنشستگان تامین اجتماعی رامهرمز از شما به عنوان نماینده حوزه انتخابیه انتظار داریم نه تنها به قانون تمکین کرده و رای شورای عالی کار در خصوص ٣٨ درصد+ ٥٥٠ هزار تومان برای سایر سطوح مستمری بگیران تامین اجتماعی را محترم شمرده و پیگیری نمایید بلکه نسبت به مصوبه غیرقانونی دولت در خصوص افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان اعتراض نموده و از جایگاه قوه مقننه به دفاع از قانون و محرومین بپردازید. با تشکر جمعی از بازنشسته های تامین اجتماعی رامهرمز. ١٥/٤ ١٤٠١»

این نامه با بیش از ٥٠ امضا به دفتر نماینده مجلس داده شد که متاقعب آن آقای متینیان در تاریخ ٢١ /٤ نامه ای برای رییس مجلس نوشته و از ایشان خواسته است:« در خصوص رای شورای عالی کار جهت افزایش حقوق مستمری بگیران سازمان مذکور حضورتان ایفاد می گردد»

جنبش بازنشستگان برای احقاق حق خود از همه شیوه های مطالباتی استفاده خواهد کرد.

برای مشاهده نامه ایتجا را کلیک کنید.