اعتصاب در پتروشيمي آدیش!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، امروز ١٥٠ کارگر پتروشيمي آدیش، مخزن سازی ستاره نفت سپاهان به‌ پیمانکاری رمضان کرمی بخاطر عقب افتادن حقوق و کمی دستمزد اعتصاب کردند. با این اعتصاب به احتمال زیاد کارگران را تسویه حساب خواهد کرد. این پیمانکار دغلباز هر قراردادی که با کارگران می بندد به آن پایبند نیست و هر مبلغی که خودش دوست دارد واریز می کند. این پیمانکار به جوشکار جی ۱۸ میلیون، به کمک جوشکار ۷ میلیون، به سنگ زن ۱۲میلیون، به تک زن هم ۹ میلیون تومان دستمزد می دهد. آقای کرمی نه تنها کارگران را از کارهای غیرقانونی خود دلخور می کند بلکه برای کارگر ارزشی قائل نیست. اول از همه خوابگاههای که حتا در زمان برده داری از این خوابگاهها بهتر بوده است دوم پایین ترین حقوق را در تمام پروژه ها به کارگر تحمیل کرده است با بالاترین زمان کاری. ایشان مدعی است ٢٠/١٠ را اجرا می کند که فقط ١٠ روز مرخصی اش طبق کمپین است نه باقی موارد کاری. الان هم زده زیر این شرایط. به کارگران وعده آخر پرداخت حقوق عقب مانده را در آخر ماه داده است در حالی که قول اول تیرماه را داده بود.

ضمن خسته نباشید به کارگران زحمتکش، به آنان اعلام می کنیم سندیکای فلزکار از هر کمکی به شما دریغ نخواهد نکرده و پرونده این آدم خلافکار را به مسوولین شرکت نفت ارایه خواهد کرد.

از دوستان بیکار هم توقع داریم برای این پیمانکار دغلباز کار نکنند تا از پروژه ها رانده شود و درس عبرتی باشد برای سایر پیمانکاران.

این پیمانکار تا اطلاع بعدی تحریم کارگری است.