نمایندگانی بی خبر از همه جا!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، علی دهقان کیا رییس کانون بازنشستگان تهران در خصوص پولی شدن داروهای بیمارستان میلاد در تاریخ ٤ بهمن به خبرگزاری ایلنا می گوید:«بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی که هیات امنایی اداره می شوند برای دارو پول می گیرند. قبلن ٩٠ دارو از شمول بیمه خارج کرده بودند و حالا هم ١٥ قلم داروی ساده و پرمصرف سرماخوردگی را در بیمارستانی چون میلاد پولی کردند»

متاسفانه هیات مدیره های کانون های بازنشستگی نه تنها در غفلت و بی خبری به سر می برند بلکه با این اظهارات بی عرضگی خود را به نمایش می گذارند. قبلن به دهقان کیا گفته شده بود:« نماینده کسی است که برای گرفتن حق بازنشستگان رختخوابش را جلوی درب اتاق مسوولین پهن کرده تا گرفتن نتیجه پیگیر باشد»

هیات مدیره بی عرضه ای که معلوم نیست سرشان کجا بند چه کاری است، باید از امور بازنشستگان غافل باشند. جالب اینجاست که از ١١ نفر هیات مدیره کانون تهران ٣ نفر مانند آقای حسن صادقی اصلن مسوولیت قبول نکرده اند چون باند خانه کارگر در اقلیت هیات مدیره ماند. این افراد بی مسوولیت و بی عرضه که سرشان بند منافع جناحی و پولی خود است باید در کانون ها جا خوش کنند تا مافیای لانه کرده در سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار تا می توانند دستاوردهای زحمتکشان را تاراج کنند. در سال جاری چشمان کور خود را بر روی تصاحب بانک رفاه بستند، همسان سازی را بی خیال شدند، بی عرضه هایی چون خودشان را مانند بیات و اسدی را به کانون عالی آوردند تا ١٥ قلم داروی سرما خوردگی هم پولی شود.

آفرین بر این همه بی عرضگی!