یکشنبه های اعتراض!

تجمع تهران

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در یک هماهنگی قبلی بازنشستگان شهرهای شوش، شوشتر، کرمانشاه، اهواز، بابل، در مقابل ادارات کل تامین اجتماعی و در تهران در مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمع کردند.

تجمعات در شهرهای مختلف در اعتراض به عیدی های حقیرانه، بیمه های تکمیلی غیر واقعی، مستمری های ناچیز، و خلف وعده های دولت و وزیرکار در خصوص عدم برگزاری جلسات شورای عالی دستمزد و اعتراض به مجلس در رابطه با گنجاندن ٧٠ هزار میلیارد تومان بدهی دولت در بودجه به جای ١٨٠ هزار میلیارد تومان، برگزار شد.

تجمع اعتراضی همزمان بازنشستگان متحد مستقل تامین اجتماعی تهران(بافنده سوزنی، فلزکارمکانیک، صنعت چاپ، شهاب خودرو، فیلکو) برای عدم دریافت حقوق شایسته و عیدی حقیرانه و عدم برگزاری جلسه شورای عالی کار و دیده نشدن بدهی های دولت به تامین اجتماعی که خواستار عدم واگذاری بانک رفاه که خصوصی و بین النسلی است و برای بازنشستگان و بیمه پردازان تامین اجتماعی میباشد، در مقابل سازمان برنامه و بودجه به عنوان اعتراض حضور پیدا کردند.

شعارها: «دستهای آلوده از بانک رفاه کوتاه باید گردد»« این عیدی حقمان این نبود»«معیشت شایسته…حق مسلم ماست…»«بدهی های دولت به سازمان در بودجه ۱۴۰۲ باید منظور گردیده و پرداخت شود»«تا بودجه واریز نشه…هر روز همین بساطه…»«وعده ها رو شنیدیم…عمل کردن ندیدیم…»