پیکرها بر خاک، آرمان ها بر پاست!

رفیق کارگران جابر فرجاد سندیکالیست بزرگ و کارگری شجاع به ابدیت پیوست.

جابر فرجاد از زمره کوشندگان سیاسی بود که به فعالیت های سندیکایی روی آورد و دبیر انجمن صنفی رانندگان کامیون آذربایجان شرقی شد. او صدای رسای بازنشستگان تبریز و همکار ارزشمندی برای سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران بود. او با کوله باری ارزشمند از تجارب سیاسی و کارگری و فعالیت های درخشان صنفی در کنار رانندگان تبریزی در اعتصابات سراسری در سالهای ٩٠ ایستاد و آنچه حق رانندگان کامیون بود را با کوشش های خستگی ناپذیر به همراه دیگر رانندگان بدست آورد.

او از همکاران نشریه پیام سندیکا بود و نشریه ما را توسط رانندگان کامیون در سراسر ایران به دست زحمتکشان می رساند و نقش ارزنده ای در پراکندن آگاهی در میان هم صنفی های خود داشت.

او در عمل اجتماعی خود زنده است و سرفراز این جهان را ترک کرد چرا که مسوولیت اجتماعی و انسانی خود را به بهترین وجه انجام داده است.

افتخار می کنیم که با چنین رفیق رزمنده صدیقی همراه و همکار و در یک سنگر برای بهبودی وضعیت زحمتکشان رزمیده ایم و پیمان می بندیم که راه او را ادامه خواهیم داد و به گفته زنده یاد توران میرهادی مادر آموزش نوین، غم بزرگ از دست دادن جابر فرجاد را به کاری بزرگ تبدیل خواهیم کرد.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران

یاران او در انجمن صنفی رانندگان کامیون استان آذربایجان شرقی

بازنشستگان مستقل تبریز

بازنشستگان سندیکای بافنده سوزنی

بازنشستگان فلزکارمکانیک

بازنشستگان صنعت چاپ

بازنشستگان شهاب خودرو

بازنشستگان مستقل قزوین

بازنشستگان مستقل بابل

بازنشستگان مستقل رامهرمز

١٠ خرداد ١٤٠٢

0 views