رکود اقتصادی

ف صفاری افشین

 متاسفانه بسته خروج از رکود که دولت ارایه کرده ، مُسکن چند هفته ای بیشتر برای اقتصاد در حال سقوط ما نیست. در هر جای دنیا هر کشوری وارد مرحله رکود اقتصادی میشه ، وضع کشور به حالت اضطراری درمیاد و دولت بطور کلی برای حل این معضل از  سندیکاهای کارگری همون کشور و احزاب طرفدار طبقه کارگر و اقتصاددانان حرفه ای تقاضای کمک می کنه. با کمک سازمان مردم نهاد کارگری ( سندیکای کار گری ) تلاش می کنه از رکود خارج بشه.

اما دولت ما موضوع رو کاملا شوخی گرفته. انگار نمیدونه اگر رکود کمی بیشتر ادامه پیدا کنه مانند هواپیمایی که موتورش خراب شده وداره سقوط میکنه اقتصاد ایران به زمین میخوره و نابود میشه. اقتصاد نابود بشه باید به دشمنانمون مثل امریکا و انگلیس التماس کنیم تا بیان به ما پول قرض بدن تا زن و بچه هامون از گرسنگی نمیرن ،در صورتی که کشور ما غرق ثروتهای خدادای هست. تمام دنیا سندیکای کارگری دارن که رسمی قانونی وکاملا محترمانه فعالیت میکنن، اما تو کشور ما درست برعکسه.

الان یونان دچار رکود اقتصادی شده روزی ده بار تظاهرات سندیکایی میشه تا به عنوان مادر بتونن دولت کودک رو از بیماری نجات بدن. واقعا حالا دولت بدون سندیکای کارگری چطور میخواد از رکود خارج بشه. سندیکای کارگری انقلاب رو انجام داد تا وضع جامعه از حالت دیکتاتوری به سمت همکاری جمعی و خرد جمعی رشد کنه، اما متاسفانه بعد انقلاب دولت مبارزه شدیدی کرد و صدها ساختمان سندیکای کارگری رو تعطیل و پلمپ کرد ( تا مبادا دوباره انقلاب کنن).

آقای دولت ! هرجای دنیا کشوری وارد مرحله رکود میشه فقط با همفکری سندیکای کارگری می تونه خودش نجات بده. برای نجات کشور هم که شده اجازه فعالیت سندیکاهای کارگری را بدهید تا دیرتر از این نشده است.