گزارش خبرنگار پیام سندیکا از شرکت واحد: 10:35 صبح

با اعتراض روز گذشته رانندگان خط 7 بی آر تی راه آهن – تجریش به دلیل دیر پرداخت شدن حقوق آبان ماه ، امروز هم این اعتراض ادامه دارد و بخشی از رانندگان این خط در توقفگاه حضور پیدا کرده ولی از به حرکت درآوردن اتوبوس ها خودداری کرده اند ، به همین دلیل این خط امروز با کمبود اتوبوس روبروست .

با تمام تلاش مدیر مالی شرکت واحد که به رانندگان اعتصابی گفته ست تا ساعت 11 امروز حقوقها پرداخت خواهد شد ، تا لحظه ی مخابره ی این خبر رانندگان هنوز به سر کار برنگشته اند .

خشم کارگران بیشتر به این دلیل ست که پرداخت حقوق آبان نه تنها چند روز دیر شده ست بلکه شب یلدای این کارگران فقیرانه تر از همیشه برگذار شده است .

خط تلگرام سندیکای کارگران فلزکارمکانیک

گزارش خبرنگار پیام سندیکا از شرکت واحد: 6:06:03 بعد از ظهر

با اعتراض دو روز اخیر رانندگان شرکت واحد  که در خط 7 سامانه 4 و  9 سامانه روی داد. شرکت واحد در ساعت 2 بعدازظهر امروز حقوق آبان ماه سامانه 4 و 9 را پرداخت کرد و سپس در ساعت 4 و 30 دقیقه شامگاه حقوق سایر سامانه ها پرداخت شد. اعتراض امروز  و دیروز رانند گان به دلیل پراخت نشدن حقوق آبان ماه و بی پولی رانندگان در شب یلدا بود که طی گزارشاتی به اطلاع خوانندگان رسید. امروز هم در تداوم این اعتراض بیش از 60 دستگاه اتوبوس خط 7 راه آهن به تجریش از پایانه های خود به نشانه اعتراض حرکت نکردند. همچنین در یک اقدام اعتراضی دیگر رانندگان سامانه 9 هم به نشانه اعتراض چراغهای اتوبوس خود را روشن کردند.  در سر چهارراههای منتهی به رفت و آمد این اتوبوس ها ماشین های گشت شرکت واحد به همراه اعضای حراست شرکت مشغول نوشتن پلاک رانندگان معترض بودند که البته نتوانستند این اتحاد و همبستگی را به شکست بکشانند.

ما به همه رانندگان پیام می دهیم از فردا کلیه رانندگان معترض را خواهند خواست و آنها را توبیخ و خطوط آنان را تعویض و شیفت هایشان را تغییر خواهند داد. با استقبال از این رانندگان در خطوط و شیفت های خود پایداری و همبستگی را هرچه بیشتر کنیم.

خط تلگرام سندیکای کارگران فلزکارمکانیک 1/9/94

 https://telegram.me/joinchat/B7sghQGMHkHl8SQd2U9yJg