گزارش خبرنگار پیام سندیکا از بی پناهی رانندگان تاکسی فرودگاه و مدیریت بی لیاقت!

بی لیاقتی مدیران فرودگاه و تاکسیرانی در مرگ راننده مرحوم رضا رضایی فرد آشکار شد. راننده ای که با بی تفاوتی مسوولان فرودگاه و تاکسیرانی و اورژانس به کام مرگ رانده شد.

۱ – مسبب تمام این مشکلات فقط به فقط شروعش از بی لیاقتی شهرداری تهران است

۲- متاسفانه دستگاهای نظارتی مانند بازرسی کل کشور کوچکترین نظارتی را انجام نمی دهند. حتما باید کسی پیدا بشود و با این مشکلات عدیده، خودرا از زندگی ساقط کرده و به دستگاه آب عریض و طویل تاکسیرانی مراجعه کند و با کفش آهنی تا شاید با کلی وقت گذاشتن اقایان از خواب بیدار شوند

۳ – متاسفانه مدیریت نالایق در اکثر پست های غیر تخصصی مستقر شده اند و بدون در نظر گرفتن عواقب تصمیماتشان مردم را موش آزمایشگاهی فرض کرده اند

۴ – چند روز قبل در روزنامه همشهری جناب آقای محمد رضا بادامچی نطق فرمودند و از استارتاپ ها حمایت کردند ٬ متاسفانه ایشان به این موضوع توجه ندارند که این افراد که در استارتاپ ها فعالیت میکنند از سر ناچاری و فقر حاکم بر کشور به مسافر کشی روی آورده اند.

یکی نیست از این آقا بپرسد که مرد حسابی نفست از جای گرم در میاید، اگر در ظرفیت محدود مجلس سه برابر نماینده وارد شود آن وقت اصلن وقت نطق به شما خواهد رسید؟؟ و می توانی با حقوق نصف اکنون زندگی کنی؟