خبری از کارخانه بشکه سازی چلیک صنعت ساوه!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، برخلاف بسیاری از کارخانه هایی که درساوه کار می کنند قرارداد کارگران این کارخانه تغییر خاصی نکرده و کما فی السابق سالیانه تمدید شده است. همچنین با وجود عواملی چون اپیدمی کرونا در جهان و افت شدید اقتصاد جهانی که اقتصاد ایران از آن مستثنا نیست، مسئولین و مدیران شرکت چلیک صنعت بر باور خود یعنی عدم ایجاد فشار روانی بر پرسنل خود ثابت قدم بوده اند و این فشار را تحمل کرده تا با وجدانی آرام از این بحران عبور نمایند.

در مورد وضعیت رعایت بهداشت در کارخانه، خوشبختانه با پیگیری مدیران و مسئولین از اولین روزهای شیوع کرونا در ایران، مواد ضدعفونی تهیه و در اختیار پرسنل قرار داده شد همچنین ماسک های پزشکی و n95 و ffp2 موجود در انبار نیز جهت مصرف روزانه در اختیار پرسنل قرار گرفته شد. شایان ذکر است محیط کارخانه و سالن تولید و غذا خوری و رختکن و سرویس های بهداشتی روزانه در چند نوبت توسط فرد آموزش دیده ضدعفونی می شود علاوه بر موارد فوق سرویس ایاب و ذهاب هم قبل از سوار شدن پرسنل ضد عفونی می گردد

در مورد دستمزد مصوب سال ۹۹ کارگران از مقدار افزایش حقوق خود راضی نبوده و نمایندگان کارگری در شورای عالی دستمزد را افرادی نالایق که قادر به دفاع از حقوق کارگر نیستند، می دانند.