نامه ارسالی به پیام سندیکا – فریاد ز بیداد، دل نوشته یک بازنشسته،

دوستان گرامی متاسفانه این مطلب فریادی با تمام وجود و فریادی از بی توجهی و به هیچ انگاری دردهای یک بازنشسته از جانب صندوق آینده ساز است.

دوستان بنده گرفتار بیماری خاص می باشم که شاید تعدادی از اعضا مطلع باشند، متاسفانه تاکنون ۹۰درصد هزینه ها را به علت عدم قبول بیمه ایران در واحدهای درمانی وحتا به خاطر مناسب بودن هزینه ها در بیمارستان دولتی امام خمینی تهران بستری و جراحی های لازم در آنجا انجام گرفت. اکنون نزدیک سه ماه است که همه اسناد پزشکی در اختیار صندوق قرار گرفته که نزدیک به چهل میلیون تومان می باشد و هم اکنون نیز بیش از پنج میلیون اسناد هزینه موجود است که بعلت عدم دریافت هزینه های قبلی به صندوق تحویل نشده است، در این باره بارها توسط آشنایان مراجعات مکرر حضوری به صندوق انجام شده و هر مدرکی که خواستند در اختیار آنها گذاشته شده و به ظاهر هم قول پرداخت داده اند و ضمنا چندین بار هم با آقای دقیانوس تماس گرفته ام و ایشان نیز قول پیگیری داده اند که گویا در این مورد هم آبی گرم نشده است، فریاد از آنجاست که افراد بازنشسته ای مانند بنده تا چه حدی میتواند امکانات مالی داشته باشد که هر روز هزینه کند و دریافتی اش در مقابل چهل میلیون تومان هزینه فقط نزدیک سه میلیون از بابت ویزیت و شاید هم دارو باشد و آنهم به صورت قطره چکانی که اصلا قابل اعتنا نیست ، بنده چند روز دیگر مجبورم برای ادامه درمان حدود ۱۲میلیون دیگر برای ادامه پرتو درمانی مجددا هزینه کنم و اگر هزینه های قبلی پرداخت نشود امکان ادامه درمان ممکن نخواهد شد.

آیا صندوق حداقل نمی تواند علی الحساب درصد مناسبی از هزینه ها را پرداخت تا در فرصت دیگر بقیه هزینه ها را با حداکثر دقت محاسبه و پرداخت نماید. بازنشسته ای که تمام حقوق و دریافتی هایش در اختیار صندوق است و اگر حتا اضافه پرداختی هم داشته باشند می توانند از پرداختهای بعدی بازنشسته کسر نمایند . این مطلب را دردمندانه نوشتم تا اعضا شاغل و بازنشسته کاملا در جریان باشند که این صندوق و عوامل خوش نشین آن چه بلایی بر سر ما بازنشسته های پرهزینه در می آورند. ضمنن اعلام میکنم عدم دریافت فوری مبلغ هزینه ها که منجر به عدم امکان درمان شود مسئولیت هرگونه اتفاق ناگواری، مستقیما متوجه کسان و مسوولانی است که چنین بی اعتنا به موضوع حساس درمان بازنشستگان توجه دارند.

رونوشت کانون بازنشستگان و صندوق آینده ساز. تشکری