دستاورد هایمان را چون مردمک چشم پاس می داریم!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، نامه ی زیر در روز ٤ مرداد در اعتراض به جمع آوری امضا از سوی ٥٠ نماینده مجلس جهت حذف همسان سازی دائمی بازنشستگان تامین اجتماعی به دلیل تورم، با امضای بیش از پانصد نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی که با شماره مستمری خود امضا کرده بودند خطاب به رییس مجلس، تحویل دفتر آقای قالیباف شد. به نمایندگان گفته شده است ٢ هفته وقت لازم است برای پیگیری و پاسخ به این نامه. متن نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی !

با سلام و احترام

بدینوسیله اینجانبان امضا کنندگان زیر (جمعی از بازنشستگان کارگری) مطلع شدیم که ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس در اقدامی ناعادلانه می خواهند لایحه همسان سازی را به دولت آینده محول نموده و از پرداخت ما به التفاوت های همسان سازی جلوگیری کنند. همچنین در ادامه این حرکت نماینده ای اعلام کرده است افزایش حقوق بازنشستگان تورم زاست. اینگونه اظهارات ناشی از عدم اطلاعات کافی، مخالف اصل ۲۹ قانون اساسی است !

از سوی دیگر این نمایندگان اقدام به جمع‌آوری امضاء از دیگر نمایندگان جهت خارج کردن طرح «همسان سازی دائمی» از دستور کار مجلس نموده اند!

لذا بدینوسیله از آن مقام محترم خواهشمندیم در اسرع وقت اقدامات زیر را پیگیری فرمایید:

۱ – جلوگیری از این اقدام نسنجیده که دست اندازی به حقوق و سرنوشت میلیونها بازنشسته ، که عمر و هستی خود را فدای آبادی سرزمین اسلامیمان نموده اند ، می باشد.

۲ – توجه دادن نمایندگان به این مورد که حداقل حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران نباید کمتر از سبد معیشت باشد.

۳ – تصویب لایحه همسان سازی دائمی

۴ – پرداخت طلب ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی از دولت طی پنج سال، بصورتی که در ردیف بودجه سالیانه ذکر شود.

۵ – در نظر گرفتن ردیف بودجه برای همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی همچون بازنشستگان کشوری و لشکری

امید است با کمک موثر به بازنشستگان زحمتکش کارگری نام نیکی از خود به یادگار بگذارید!

رونوشت : ریاست محترم جمهوری

ریاست محترم قوه قضاییه