سه شنبه های همبستگی!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، امروز ١٥ اسفند بازنشستگان در شهرهای یزد، کرمانشاه، اهواز تجمع اعتراضی برپا داشتند.

در اهواز ٥٠ بازنشسته فرهنگی و تامین اجتماعی که در مقابل درب استانداری جمع شده بودند یکی از سخنرانان گفت:« در ١١ اسفند مسوولین کشوری پیام مردم را دریافت کردند که چرا به قول خودشان ٦٠ درصد مردم در رای گیری مشارکت نکردند، چون عملکرد مثبتی از آنان ندیدند و با این روند نخواهند دید؟» آنان شعار:« تا کی شرمندگی/ یا مرگ یا زندگی- وعده میدید عمل کو/ زالوهای دروغگو- حاصل کار دولت غارت جیب ملت»

در یزد هم ٥٠ بازنشسته فرهنگی و تامین اجتماعی که در خیابان صف بسته بودد و دست نوشته هایی را با مضمون بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی در دست داشتند به بوق های ماشین های که آنان را تشویق می کردند پاسخ داده و در این میان حضور بانوان چشم نواز تر از دیگر جاها بود.

در کرمانشاه همیشه متحد بیش از ١٥٠ بازنشسته فرهنگی و تامین اجتماعی و کشوری گرد هم آمده بودند و شعارهای:« ای دولت دروغگو/ حاصل وعده هات کو- از بس دروغ شنیدیم/ دیدید که رای ندادیم- معیشت منزلت/ حق مسلم ماست- نه زندان نه اعدام/ نیست جلودارمان» را می دادند.

در هر سه تجمع یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه شعارها در خصوص برنامه های ضد زحمتکشان دولت و نابودی هرچه بیشتر سفره های زحمتکشان بود و هدف این شعارها دولت می باشد. در بیش از سه ماه اخیر تظاهرات بازنشستگان که علیه ندادن رای شکل گرفته بود در ١١ اسفند خود را نشان داد. هزاران بازنشسته بدون داشتن تریبون و امکان تبلیغات در شهرها به مسوولین نشان دادند که بدون پول و امکانات تبلیغی این زحمتکشانند که می توانند در صفی فشرده تنور ضد رای دادن را گرم کنند.

0 views