اعتصاب در پتروشیمی ایلام!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، با درج گزارش هایی از وضعیت خراب پیمانکاران و شرکت پناه صنعت و پایمال کردن حقوق کارگران در این پتروشیمی، امروز ١٦ اسفند شرکت پناه صنعت ٣٥ کارگر اعتصابی خود را اخراج کرد. ٣٥ کارگر فیتر و مونتاژکار غیر بومی که چند ماهی است در این شرکت مشغول به کار هستند به دلیل عقب افتادن دستمزدهای دیماه و بهمن خود دست به اعتصاب زده بودند توسط پیمانکار شیاد ایوب ارکوازی پس از توهین و فحاشی و کتک زدن 2 تن از کارگران همگی آنان را بدون دادن دستمزدهای عقب افتاده شان اخراج کردند و با همدستی حراست، کارگران را از پتروشیمی بیرون کردند.

روی صحبت ما با کارگران چواری است که با هدستی ایوب ارکوازی به اعتصابیون حمله کرده و آنان را کتک زدند. امروز شما کارگران اعتصابی را زدید مطمئن باشید فردا هم کارگران دیگری را تحریک خواهد کرد که شما را کتک بزنند.

ایوب ارکوازی بداند نتیجه این بی احترامی به کارگران را در محل زندگیش خواهد دید.

شرکت پناه صنعت و ایوب ارکوازی تحریم کارگری هستند و کارگرانی که برای خود شخصیت قایل هستند نباید برای این شرکت بدحساب و ایوب ارکوازی بدنام کار کنند تا بدون کارگر مانده و از پروژه ها بیرون انداخته شوند.

برادران کارگر،

از همه کارگران می خواهیم شرکت های تحریم کارگری را به دیگر کارگران اطلاع داده تا از کار کردن برای این افراد کار نکنند همچنین از همه کارگران می خواهیم به آگهی استخدام فیتر و مونتاژکار پتروشیمی ایلام توجه نکنند.

کارگر متحد کارگر

سندیکا پشتیبان همه کارگران