یکشنبه های اعتراض!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، بازنشستگان تامین اجتماعی شهرهای اراک، اهواز، اصفهان، کرمانشاه، تهران، شوش طبق روال همه هفته در ادامه پیگیری خواسته های دادخواهانه معیشتی و درمانی خود، دست به اعتراض زدند.
در اراک ۸۰ بازنشسته در مقابل اداره تامین اجتماعی با در دست داشتن دست نوشته هایی در خصوص خواسته های معیشتی و درمانی به میدان آمدند.
در اهواز ۱۱۰ بازنشسته با راهپیمایی تا میدان کارگر ضمن دادن شعارهای:« هم دولت هم مجلس/ ظلم می کنند به ملت – تورم اسفبار/ حاکم شده تو بازار» عملکرد دولت و مجلس را به چالش کشیدند.
در شوش ۱۰۰ بازنشسته ضمن گردهمایی اعتراضی در مقابل فرمانداری به سخنان سخنرانان که در مورد مستمری ها و جلسه شورای عالی کار سخن می گفتند گوش فرا دادند.
در اصفهان ۱۲۰ بازنشسته فولاد در مقابل صندوق بازنشستگی فولاد گرد آمده و خواسته های خود را فریاد زدند.
در کرمانشاه متحد ۱۵۰ بازنشسته تامین اجتماعی و کشوری ضمن دادن شعارهایی علیه سیاست های شکست خورده دولت به سخنرانان خود که در مورد خرید باشگاه پر دردسر پرسپولیس صحبت می کردند گوش دادند.
در تهران ۴۵ بازنشسته با حضور در مقابل سازمان تامین اجتماعی در اعتراض به خرید باشگاه پرسپولیس گرد آمده، ضمن امضای نامه ای اعتراضی در این خصوص با دیگر بازنشستگان در مورد مسایل بازنشستگی صحبت کردند. در همین حین یکی از مسوولین دفتر آقای موسوی بازنشستگان را دعوت به داخل سازمان برای مذاکره نمود که در حقیقت ترفندی بود تا بازنشستگان جلوی چشم نباشند که بازنشستگان با اطلاع از این ترفند بیرون آمده و به تجمع خود ادامه دادند. در این تجمع حضور بانوان چشم‌نواز بود

آنچه مشخص است سیاست های ضدکارگری نیولیبرالستی اعمال شده به جامعه بازنشستگان را خشمگین کرده که این خشم در انتخابات خود را نمایان ساخت.