دستمزد کارگران و خرید پرسپولیس!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، به گفته رسانه های جمعی وزیرکار ۲ هزار میلیارد تومان چک برای پرسپولیس کشید. فارغ از اینکه چرا هر بنگاه پر چالش و به درد نخوری باید به سازمان تامین اجتماعی بابت بدهی داده شود و مگر واگذاری کارخانه هپکو چه گلی به سر تامین اجتماعی زده که دوباره باید از این سوراخ گزیده شود، موضوع دیگری است.
اما موضوع دروغگویی های پی در پی وزیر کار است. از سویی در مذاکرات مزدی در شورای عالی کار گریه می کنند که پول ندارند و افزایش دستمزدها را باری بر دوش دولت و تامین اجتماعی می دانند، و برای همسان سازی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی ادعای بی پول می کنند، ولی ناگهان ۲ هزار میلیارد تومان چک نقد برای یک باشگاه پر از بدهی می کشند.

مشاورین اتاق بازرگانی که بخشی از آنها در مذاکرات مزدی در شورای عالی کار حضور دارند و تمامی تلاش خود را برای نابودی زحمتکشان با تصویب کمترین دستمزد به کار گرفته اند، از سوی دیگر برای غارت اندوخته های تامین اجتماعی به وزیر کار مشاوره خرید پرسپولیس می دهند، آگاهانه در تلاشند تامین اجتماعی را به نابودی بکشند.
جالب اینجاست که دروغگوهای کم حافظه بالاخره مشخص نمی کنند این باشگاه خریداری شده و یا به جای بدهی دولت داده شده‌است. البته در این شیر تو شیری شاید هم ۲ هزار میلیارد تومان را گم کنند و به جیب آقازاده های دلال برای رفتن به کانادا برود و هم به عنوان پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در بودجه گنجانده شود.