هشدار باش به همه مردم ایران!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، یکی از بازنشستگان گزارش زیر را برای تحریریه پیام سندیکا ارسال کرده است:

امروز از فروشگاه کوروش خرید کردم، مبلغ کل خرید ۴۶۰ هزار تومان فاکتور شد .هنگام کارت کشیدن، شهروندی وارد شد با فریاد و چنین گفت:«شما هر جنسی را ۱۰ یا ۷ هزار تومان گرانتر از قیمت درج شده روی جنس، با من حساب کردید . قیمت شوینده روی آن درج شده ۲۷ هزار تومان اما فاکتور کردید ۳۷ هزار تومان .!!! سایر اقلام هم همینطور بالاتر از قیمت روی جنس است.»

بنده هم شروع کردم به مقایسه کردن که متوجه شدم دقیقا درست می گوید. هر کدام از اجناس را ۷هزار تومان یا ۵ هزار تومان گرانتر فاکتور شده بود. در نهایت قیمت کل اجناس من بر طبق قیمت درج شده بر روی اجناس ۳۳۰ هزار تومان می شد اما فاکتور کوروش ۴۶۰ هزار تومان شده بود .بعد از جروبحث، مدیریت عنوان کرد که ما اجازه داریم ۲۶ درصد روی اجناس خود اضافه تر، محاسبه کنیم .

اینجانب به عنوان یک شهروند ایرانی، اعلام می کنم که فروشگاه زنجیره ای کوروش، به طرز بی شرمانه ای از یک خرید ۴۶۰ هزار تومانی، مبلغ ۱۳۰ هزار تومان به معنای واقعی کلمه، دزدی می کند.

به دوستان، آشنایان، اقوام و کانال و گروهها اعلام کنید تا از این فروشگاه های زنجیره ای کوروش خرید نکنند و یا اگر خرید می کنند قیمت ها و مبلغ کسر شده را مقایسه کنند.

اطلاع رسانی شما، باعث کمک به مردمی می شود که حوصله و وقت مقایسه قیمت اجناس را با فاکتور فروشگاه ندارند .ممکن است که مردمی ساده و بیسواد باشیم اما احمق نیستیم.