شرکت دغلکار لیدوما!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، شرکت لیدوما زیر مجموعه نفت ستاره بندرعباس به مدیرعاملی آقای شهریور و امیران در حق کارگران اورهال ریگر خود شیادی کرده به هر کدام حداقل 10 تا 15 میلیون کم پرداخت کرده اند. کارگران در بهمن ماه قراردادی برای افزایش حقوق با لیدوما بستند که دستمزد روزانه از 1 میلیون و 400 هزار تومان به 1 میلیون 800 هزار تومان افزایش یافت. اما حالا که کار تمام شده و کارگران اعتماد نموده به خانه ها رفته اند کارفرمای شیاد لیدوما همان حقوق 1میلیون 400 هزار تومان را برای 40 کارگر محاسبه و به ایشان پرداخت کرده است. شیادی دیگر این شرکت ارسال لیست بیمه نه مطابق حقوق های دریافتی کارگران بلکه طبق جدول وزارت کار با حقوق 15 میلیونی است. از سوی دیگر به کارگران اورهال گفته سنوات و عیدی برای کارگر اورهال محاسبه نخواهد شد که قانونی نیست.

طبق قوانین سندیکایی و قانون کار هیچ کارگری را نمی توان از حقوق قانونی خود محروم ساخت و سنوات و حتا بیمه و عیدی جزو حقوق کارگران است و باید پرداخت شود.

آقای شهریور و آقای امیران سندیکای کارگران فلزکارمکانیک از شما می خواهد مابقی حقوق کارگران طبق قرارداد بهمن ماه و همچنین عیدی و سنوات را پرداخت کنید و برای خود دردسر ایجاد ننمایید.