تامین اجتماعی چگونه ورشکست خواهد شد!

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه و تعاون وابسته به وزارت کار تنها در ٩ ماه از سال ١٤٠١ مبلغ ٥٨٩ میلیون تومان هزینه سفارش شیشلیک از رستوران های گران قیمتی چون شاندیز، جردن، شمرون کباب، از حساب این بانک برای پذیرایی از مهمانان خاص خود پرداخت کرده است. اینکه این مهمانان خاص چه کسانی هستند و در این مهمانی ها چه تصمیماتی علیه زحمتکشان گرفته شده است را نمی دانیم. اما همین مبلغ ٥٨٩ میلیون تومان پرداخت شده از جیب زحمتکشان این پیام را دارد که چگونه پول های بازنشستگان و کارگران بازیچه هوس بازی های عده ای نا مدیر گشته است.

سازمان تامین اجتماعی که از سوی موسی غنی نژاد مشاور اتاق بازرگانی به عنوان یک نهاد کمونیستی اطلاق می شود و خواستار فروش اموالش به مافیاست، باید این چنین مورد غارت و ولخرجی عده ای مدیر قرار گیرد. سازمان تامین اجتماعی که از سوی مدیرعاملش عنوان می شود که ورشکسته است و هزینه هایش نمی تواند از سوی منابعش تامین شود و در لایحه هفتم توسعه زحمتکشان را مجبور کرده اند تا ٦٥ سالگی کار کنند برای اینست که شیشلیک آقایان به راه باشد. از وام های آن چنانی مدیران و ریخت پاش ها در درون سازمان خیلی کم می دانیم اما همین یک رقم پرداختی بابت شیشلیک نشانگر این است که چگونه گرگ ها به جان تامین اجتماعی افتاده اند.

بی دلیل نیست که وزیر کار می خواهد نقش کارگران را در این نهاد با دادن لایحه برای تصمیم گیری برای حداقل حقوق سالیانه را بی اثر و قانون کار را محو کند تا هر آنچه دلشان می خواهد با اندوخته های کارگران انجام بدهند.

زحمتکشان باید به هوش باشند و این مدیران را از صندلی های خود پایین بکشند.