خرد جمعی و خودآگاهی را در دادخواهی های حقوقی خودمان به کار گیریم!

ارج گذاشتن به سرمایه اجتماعی خرد و اندیشه می تواند بهترین راهگشای همه نابسامانی های زندگانیمان باشد.

همه ما کارگران می دانیم که بهترین اهرم فشارمان که می توانیم بر کارفرمایان فرود بیاوریم و سنبه پرزور را بر آنان تحمیل نماییم؛تنها و تنها ارج گذاشتن به منش و رسالت اجتماعی و کارگری خودمان می باشد که از خودمحوری بپرهیزیم و بی گدار به آب نزنیم.

بجای اینکه تنها جلوی پای خودمان را بینیم؛بایستی دوردستها را هم ببینیم و با نگاه به اهداف بلندمدت خودمان،گام هایمان را استوارتر برداریم.

کمپین های کارگری که هم اکنون بهترین اهرم فشار برای دستیابی به حقوق از دست رفته مان می باشد تنها و تنها از آن روی ما را خرسند و سرافراز نمودند که برخاسته از ارج گذاشتن به کار گروهی و خرد جمعی و اندیشه گری بوده و هست.

کار گروهی و هم اندیشی در پناه ارج گذاشتن به خواسته های همدیگر می باشد و اینکه بدانیم که چه می خواهیم و

فراتر از آنچه که هم اکنون هستیم بیندیشیم و آرمان های خویش پاسداری نماییم.

بایستی از خودمان بپرسیم که آرمان های کارگریمان چه هستند و چه کسانی و با چه هدفی منش کارگریمان را در میان انباشت یا عقده های کهتری خودشان زیر پا له نموده اند؟

راه دستیابی به حقوق قانونی مان چه می تواند باشد؟

بر ماست که در همه زمینه های زندگی خویش، راه درست را گزینش نماییم و از پراکنده گویی و تفرقه ها دوری نماییم و آنچه که ریشه هایمان را به همدیگر پیوند می دهد و ما را پرتوان می سازد و رشد می دهد را پیشه راه خودمان سازیم تا لبخندهای شادی بر لب های همه هم میهنان و خانواده هایمان بنشانیم.

اتحاد همیشه پیروزی را به دنبال داشته است

با سپاس فراوان

وارتان خرمدین

عضو سندیکای کارگران فلزکار مکانیک ایران

۲۵/۱/۱۴۰۳