گزارش خبرنگار پیام سندیکا از شرکت واحد

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا رانندگان سامانه 4 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به دلیل تاخیر 4 روزه پرداخت حقوقشان از صبح امروز با روشن نمودن چراغ های اتوبوس های خود در سطح شهر تهران ، اعتراض خود را به تاخیر اعلام کرده اند.

8:47:44 PM

گزارش خبرنگار پیام سندیکا از شرکت واحد:

با اطلاع رسانی سریع و دقیق ما از اعتراض رانندگان شرکت واحد سامانه 4 خط 7 بی آر تی  به دلیل عقب افتادن 3 روزه حقوقشان در ساعت 9 بامداد امروز 30 آذر  در تلگرام سندیکای کارگران فلزکارمکانیک و پوشش خبری آن که باعث شد رانندگان در سایر نقاط هم به این اعتراض بپیوندند. این اعتراض با روشن نمودن چراغها در شیفت بعدی هم اتفاق افتاد. هر چند آقای نیستانی مدیر این سامانه در سر چهارراهها از رانندگان می خواست که به اعتراض خود خاتمه بدهند و امروز او سعی خواهد کرد که حقوق ها پرداخت شود، ولی تا ساعت مخابره این خبر در ساعت 8 شامگاه هنوز حقوقی پرداخت نشده و فردا هم این اعتراض کماکان ادامه خواهد داشت. این در حالی است که حقوق پرداخت نشده به آبان تعلق دارد و رانندگان و زحمتکشان شرکت واحد حقوق هرماهه خود را با یک ماه تاخیر دریافت می کنند.

نکته جالب این جاست که در طی سه روزی که تهران مدارسش را به دلیل آلودگی تعطیل کرده ، مدیران شرکت واحد به فکرشان نرسیده به رانندگانی که در مرکز آلودگی قرار دارند حتا یک ماسک بدهد. به این مدیریت باید  ….. گفت

لطفا در ذکر خبر منبع آن را هم اعلام کنید . سپاس