تحریم کارگری پالایشگاه ششم پارس جنوبی!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، کارگران پیمانکاری«پیمان جاری» در پالایشگاه پارس جنوبی در اعتراض به قراردادهای غیر قانونی این پیمانکاری که افزایش دستمزدها را نه بر اساس دستور سندیکای کارگری و قوانین کمپین ٢٠/١٠ بلکه پایین تر از ٣٥ درصد تلاش داشتند به کارگران تحمیل کنند، ٢٢ کارگر معترض را که این قراردادها را امضا نکرده بودند برای ترساندن سایر کارگران، اخراج کردند.

تهدیدهای مدیریت و حراست در چند روز گذشته نتوانست اراده این کارگران را بشکند و آنان به قراردادهای ضد کارگری تن ندادند. به همین خاطر و برای حمایت از کارگران معترض پالایشگاه ششم پارس جنوبی، این پالایشگاه و همه پیمانکاری های مستقر در آن تحریم کارگری هستند و کارگران از کار کردن در این پالایشگاه باید خودداری کرده تا مدیریت این پالایشگاه بداند بی قانونی چه تبعاتی دارد.

دوستان کارگر،

با این تحریم کارگری به برادران خود کمک کنیم تا بتوانند به خواسته های خود برسند و مدیریت وقتی بدون کارگر بماند مجبور است افزایش دستمزدها را رعایت کند. همچنین سندیکای کارگران فلزکارمکانیک از همه دوستان کارگر می خواهد برای این ٢٢ کارگر انساندوست و قانونمند سریعن کار پیدا نموده تا معلوم شود برادران مان را تنها نخواهیم گذاشت و خانواده های آنان خانواده ما هستند.