کارگران پیروزند! پتروشیمی صدف در عسلویه تحریم کارگری است!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا از پتروشیمی صدف در عسلویه، کارگران شرکت ایده سازان این پتروشیمی بعد از آنکه مدیریت پتروشیمی خواسته افزایش قانونی ٣٥ درصدی را نپذیرفت با اعتصاب به آن پاسخ دادند. مدیریت نیز همه کارگران و حتا پیمانکار را اخراج نموده است.

کارگران رستاک پویا در پتروشیمی صدف هم برای افزایش دستمزد ٣٥ درصدی و رعایت مقررات کمپین ٢٠/١٠ دست به اعتصاب زدند که همگی را اخراج نمودند. تعداد اندکی از کارگران اعتصاب شکن که باقی مانده اند تعهد داده اند هر افزایشی را قبول کرده و برای کمپین ٢٠/١٠ تبلیغ نکنند و در هیچ اعتصاب و کمپینی هم شرکت نکنند.

آنچه معلوم است این موضوع است که پس چه کسی باید کارهای پتروشیمی صدف را انجام دهد؟؟ این اخراج ها که برای ترساندن کارگران اتفاق افتاد تا کی می تواند دوام داشته باشد؟؟ مگر چند کارگر اعتصاب شکن را می توانند پیدا کنند که با دستمزدهای سال گذشته و حتا کمتر کار کند؟؟

می دانیم که اگر ما نباشیم هیچ پیچی بسته نخواهد شد، هیچ داربستی برپا نخواهد گردید و هیچ لوله ای کار گذاشته نخواهد شد. پس قدرت مان را باور کنیم و به قوانین ظالمانه سر خم نکنیم. خواسته ما قانونی است و باید ٣٥ درصد افزایش دستمزدها اتفاق بیفتد.