گزارش خبرنگار پیام سندیکا از ذوب آهن اصفهان

1-با درج مشکلات کارگران ذوب آهن در نشریه پیام سندیکا، با خبر شدیم دستگاه آب سرد قسمت آهنگری از طریق مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت در دست تعمیر بوده و به زودی نصب و راه اندازی می شود.

2- همچنین رختکن ساختمان 51 که تعمیر آن هزینه اضافی به شرکت تحمیل می کرد ، با هماهنگی های انجام شده ، کارگران قسمت نسوز می توانند از رختکن فولاد سازی استفاده کنند.

3- یکی از مشکلات شرکت ذوب آهن وجود کالاهای راکد در انبار ها به مدت بیش از دوسال است که در حال حاضر 50 درصد کالاهای موجود انبار را شامل می شود. کاش به جای سفارش مجدد ، از کالاهای راکد استفاده گردد که هم این کالاها مصرف شود و در انبار بی مصرف باقی نمانند و هم اینکه در هزینه های شرکت صرفه جویی شده و این هزینه ها به بازسازی و نوسازی و خدمات دهی به کارگران مورد استفاده قرار گیرد.

4- در خبرها آمده بود که وزیر راه خرید ریل از هند را در دستور کار قرار داده است. با توجه به وعده مدیرعامل ذوب آهن آقای صادقی و امضای موافقتنامه شرکت ذوب آهن با وزارت راه در رابطه با خرید ریل از ذوب آهن، این خلف وعده را چگونه تفسیر کنیم؟ آیا چراغی که به خانه رواست به هند حرام نیست؟ با توجه به کیفیت ریل های تولیدی در ذوب آهن به دست توانای کارگران شرکت این خرید از هند باعث ضرر دهی این کارخانه مادر و در نهایت ورشکسته شدنش با این حرکت ضدملی نخواهد شد؟