گزارش تکمیلی خبرنگار پیام سندیکا از تجمع رانندگان تاکسی

با توجه به بی پاسخ گذاشتن مشکلات رانندگان فرودگاه امام خمینی توسط مسوولین این حوزه ، این بار کوشندگان با تحصن در نمازخانه سازمان تاکسیرانی خواهان پاسخگویی شدند. در ابتدا اسماعیل بیگی یکی از معاونت های تاکسیرانی برای خاموش کردن اعتراضات به نمازخانه آمد که با اعتراض رانندگان بیرون رفت. سپس انواری مشاور آقای مظفر رییس تاکسیرانی قدم به نماز خانه گذاشت که نتوانست پاسخگوی عملکرد مافیایی مظفر باشد و او هم با اعتراضات پی در پی رانندگان نمازخانه را ترک کرد. سپس کاظمی رییس شرکت تعاونی رانندگان برای سرهم کردن این تحصن برای رانندگان صحبت کرد که صحبتش با سوالات رانندگان در خصوص واگذاری ماشین های خارجی با قیمت گزاف و بخصوص شرکت های پیمانکاری که به استثمار رانندگان با تایید شرکت تعاونی مشغولند، روبرو شد.

کاظمی قول داد که رانندگان می توانند مانند گذشته به فعالیت خود در فرودگاه امام ادامه دهند و تا تاریخ ٣١ اردیبهشت ماشین های فرسوده این رانندگان تعویض خواهد شد.
سوال اینجاست که این تعویض با چه مبلغی به ضرر راننده صورت خواهد گرفت و یکی از مشکلات رانندگان همین تعویض های پر منفعت برای شرکت تعاونی و شرکت های مافیایی وارد کننده تاکسی است.