رفتار دوگانه مدیرعامل نیشکر هفت تپه

در برنامه شبهای فوتبالی شبکه ورزش عبداله ویسی سرمربی استقلال خوزستان از امید اسدبیگی مدیرعامل نیشکرهفت تپه بخاطرکمک مالی یک و نیم میلیاردی به این تیم تشکرکرده و گفت اگر این کمک ایشان نبود تیم بسته نمی شد.

اقای عبداله ویسی، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامست. آیا در جریان وضعیت شرکت نیشکرهفت تپه و مشکلات کارگران این شرکت هستید؟ آیا میدانید ۵۳ نفراز کارگران این شرکت بدلیل دریافت نکردن سه ماه حقوقشان و دو سال پاداش، پرداخت نشدن ماهها حق بیمه و پرداخت نشدن جیره ماه رمضان و چند سال لباس کار و غیره… اعتراض کردند؟ و بجای دریافت مطالبات معوق خود به دادگاه احضار و باید تحت بازجویی و پرونده سازی قرار بگیرند؟ آیا میدانید که ۱۰ نفر از این کارگران که در دمای بالای ۵۴ درجه با رطوبت بسیار بالای مزارع نیزار مشغول بکارهستند تازه از زندان فجر دزفول با وثیقه آزاد شدند؟ تیم شما متعلق به استانداری است چرا دولت از بودجه استانداری خود صرف خرید بازیکنان این تیم نکرد؟ چه معامله ای بین استانداری و مدیریت شرکت نیشکرصورت گرفته که علیرغم شکایت کارگران به استاندار هیچ اقدامی توسط استانداری برای حل مشکلات کارگران صورت نمی گیرد؟ گویا از نظر آنها مشکل باشگاه استقلال خوزستان مهمتر از معیشت کارگران نیشکرهفت تپه است.

واقعا رفتار دوگانه اسدبیگی را چگونه می توان ارزیابی کرد؟  کارگرانی که حق خودشان را می خواهند را به زندان می اندازد و برای باشگاهی که استانداری باید خرجش را بدهد، هزینه می کند؟