گزارش خبرنگار پیام سندیکا از ذوب آهن

١- در حالی که ذوب آهن خود دارای معادن کک لازم در شرکت است، خرید کک از دیگر شرکت ها به چه معناست؟؟ آیا ذوب آهن تصمیم دارد این معادن خود را به ورشکستگی بکشاند؟؟

٢- طولانی شدن زمان برقراری مستمری بازنشستگان صندوق فولاد بعد از بازنشستگی به چه دلیلی روی می دهد؟؟ بازنشستگان به حقوق اندک خود محتاجند.

٣- علت تحت پوشش قرار نگرفتن بیمه تکمیل کارگران برای آزمایش های مانند ژنتیک و غربال گری چیست؟ در حالی که کارگران باید ١٠٠ درصد تحت پوشش هرگونه ارایه خدمات پزشکی باشند.

٤- شرکت تعاونی روزهای پنجشنبه و جمعه بسته است. آیا بهتر نیست شرکت تعاونی در روزهای دیگر هفته تعطیل شود؟؟ تا کارگران به همراه خانواده هایشان بتوانند در روزهای پنجشنبه و جمعه خرید خود را انجام دهند؟ تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه تعاونی به صلاح کارگران عضو نبوده و خود تعاونی برای فروش بیشتر باید در این روزها باز باشد.

٥- شرکت تعاونی چرا لوازم التحریر فرزندان کارگران را درتعاونی عرضه نمی کند؟؟ این در حالی است که می شود با مصوبه سال ١٣٩٦ شرکت برای هزینه لوازم التحریر کارگران، مبلغ این مصوبه به تعاونی داده شود. تا تعاونی با خرید لوازم التحریر خوب ایرانی هم به اقتصاد کشور کمک کند و هم کارگران نوشت افزار ایرانی خریده و هم تعاونی سود خوبی ببرد.