کرونا همدست مدیریت ذوب آهن!

در حالی که باید مسوولین به دنبال کم هزینه تر شدن آسیب های بیماری کرونا به کارگران باشند، مدیریت ذوب آهن در یک اقدام بی سابقه قرارداد کارگران ذوب آهن را از یکسال به ٤ ماه کاهش داد. به نوشته مدیریت امور اداری در این خصوص توجه کنید:

با عنایت به شرایط خاص بوجود آمده در سطح کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا این شرکت نیز در راستای پیشگیری از ابتلا همکاران گرامی اقداماتی از جمله عدم حضور و یا محدود نمودن ساعات کار پرسنل را اجرایی نمود، که به تبع آن امکان ارزشیابی سالانه پرسنل جهت عقد قرارداد در زمان مقرر محقق نگردیده است. لذا با عنایت به لزوم ارزشیابی پرسنل قبل از انعقاد قرارداد و به منظور عدم ایجاد وقفه در امور، قرارداد کلیه پرسنلی که امکان انعقاد قرارداد بر اساس قوانین و مقررات شرکت با آنان وجود دارد به صورت پیش فرض با مدت محدود ٤ ماهه منعقد می گردد. انشاله پس از خروج از شرایط فعلی و فراهم شدن امکان ارزشیابی مدت قرارداد افراد واجد شرایط اصلاح گردد.

پیام سندیکا: مدیریت ذوب آهن به جای اینکه در این شرایط بحرانی به نگرانی زحمتکشان ذوب آهنی دامن نزند، با این اظهار نظر باعث گردیده امنیت شغلی و روحی و روانی کارگران و خانواده هایشان بیشتر به خطر بیفتد. بهانه ارزشیابی با توحه به گزارشات سرپرستان در طی سال بی معنی ترین حرف مدیریت امور اداری است.