کارگران مولد ثروت اند!

در حالی که کرونا نه تنها بخش مالی و اداری را نیمه تعطیل کرده، باعث شده تجارت و دلالان به مرگ نزدیک می شوند. بورس و سهام حتا در حوزه نفت با رشد منفی روبرو هستند. در این شرایط تنها صنعت است که همچنان زنده به کار خود ادامه می دهد.

کارخانه های دارویی و تولید کننده لوازم پزشکی یکه تازی می کنند و کارگران این واحدها ی تولیدی همگام با قهرمانان بخش درمان شب و روز در حال تولید هستند.

کارگران ذوب آهنی در این بحبوحه کرونا دست به تعویض بالک بخش فولادسازی بدون آنکه تولید متوقف شود، مبادرت کرده اند. تعمیرات دیگ اوتیلیزاتور شماره 2 بخش فولادسازی نیز در همین ایام انجام گرفت. ساخت فورم های هوای دم کوره بلند که قبلن از کره جنوبی و انگلیس تامین می شد، نیز ساخته شد.

رشد ٥١ درصدی فروش ذوب آهن در بورس کالا در سال ٩٨ و افزایش ٢٨ درصدی تناژ صادرات ذوب آهن و ثبت رکورد تولید در کارگاه پخت آهک مدیریت الگومراسیون در سال گذشته گوشه کوچکی از تلاش کارگران ذوب آهنی است. اما مدیریت بی تدبیر ذوب آهن به جای آنکه قدر کارگران خود را بداند و در این وانفسا به معیشت و درمان آنان توجه کند به دنبال ثروتمند کردن سهامداران شرکت است.

آری، کرونا ثابت کرده است تنها کارگران مولد ثروت اند!