وضعیت در شرکت تهران جنوب افتضاح است!

شرکت تهران جنوب در سی کیلومتری بعد از بهبهان واقع شده است. این شرکت به پیمانکاری نوذرسلحشور افتضاح ترین وضعیت کارگری رادارد. بیش از ٤٠ کارگر برای این مرد بی معرفت کار می کنند. وضعیت حقوقیش برای جوشکار کربن ۵ میلیون و ٥٠٠ هزار و کربن با فول استیل ۶ میلیون و به کمکی ۲ میلیون ٢٠٠ هزار و به فیتر۴ میلیون و ٥٠٠ هزار می دهد آن هم بدون هیچ نوع مزایایی. دستمزد بهمن ماه را تازه ٢٠ خرداد پرداخت کرده است که آن هم در دو قسط به کارگر داده شده است.

وضعیت وامکانات رفاهیش هم درحد صفر هم پایین تر است. برای قند و چای کارگر باید التماس کند. وضعیت حمام ودستشویی طوری است که باید جلوی دماغ را گرفت تا بشود رفت به دستشویی یا حمام. در هر خوابگاه بین ۵ تا ٦ نفر زندگی می کنند. از سمپاشی خبری نیست و داخل خوابگاه، کارگران باید متخصص گرفتن مار و عقرب باشند وگرنه مرگ در کمین است. وضعیت غذا ساده ترین و بی کیفیت ترین غذایی را که در دنیا وجود دارد می دهند و حتا در این گرما از دادن یک نوشابه هم دریغ می کنند.

در این کمپ بیش از صد نفر کار می کنند که باید از حمام و دستشویی مشترک استفاده کرده و همیشه در صف بمانند. با این وصف شما خودتان حدس بزنید این آدم و شرکت تهران جنوب برای موضوع بیماری کرونا هیچ اقدامی انجام نداده اند.