اتحاد شکنان را بشناسیم!

به گزارش، خبرنگار پیام سندیکا، نامه ای توسط کارگران پالایشگاه آبادان، شرکت آبادراهان، پروژه ی پیمانکاری سلحشور به دست ما رسیده است که عینا نقل می کنیم:

برادران سندیکا و پایپینگ، ذبیح رحیمی به عنوان سرپرست جوش چند وقتی است تلاش داردهمکارانش خراب کند.

این آقا زمانی که کارگر بود همیشه شعار میداد که فلان اینچ آمار خیلی است و هزار تا فحش میداد به پیمانکار و سرپرستها ولی با گذر زمان از وقتی که شد سرپرست جوش، ورق برگشت و این آقا شده اجل معلق برای همکاران و شروع کرده به زیرآب زنی و جو کارگاه را بهم ریخته. چیزی خیلی بیشتر از توان یک جوشکار می خواد. داره نیروها را پیش پیمونکار خراب میکند و نیروها هم که هزاران مشکل مالی و دلایل خاصی دارند و در بدترین شرایط کاری هستن مجبورن باهاش کنار بیان.

آقای ذبیح رحیمی کارگاه آخری نیست که داری توش کار میکنی. نهایت دوسال دیگه اینجا باشی. بترس از اون روزی که بخوای جایی دیگه ای کار کنی و همین نیروها کارهای کثیفی که میکنی رو به گوش همه برسونن و همه با تف و لعنت بدرقه ات کنن جو پروژه اینطوریه. تو پروژه ی بعدی باید تورچتو بگیری دستت قرار نیست همیشه سرپرست باشی. تو همونی که زمانی که برای رحمت سلحشور جوش میدادی هزار تا فحش ناموس به این آقا میدادی حالا چی شده که دایه ی مهربانتر از مادر شدی؟ این افتضاحات رو جمع کن و آدم باش.

هشدار از طرف کارگران پروژه پیمانکاری سلحشور