به انحراف کشیدن خواسته ها!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، با توجه به اعتراض و تحصن بازنشستگان تبریزی در ٢٢ فروردین ماه جلسه ای در تاریخ ٢٥ فروردين ماه در تهران و با هماهنگی قبلی حسن صادقی از خانه کارگر و حاج کریم صادق زاده رییس کانون بازنشستگان تبریز و آقایان ابراهیم نواده محمدی، احد اصدقی، سعید رونده و آقای احمد فرامرزی در دفتر آقای دهدشتی معاون آقای سالاری جهت رفع اختلافات اخیر و مطالبات بحق بازنشستگان برگزار گردید . آنچه باید مورد توجه قرار گیرد آمدن حسن صادقی کسی که می گوید ٩٠ درصد مشکلات بازنشستگان حل شده است، می باشد. جلسه با عذرخواهی و تقصیر را به گردن یک کارمند انداختن آغاز شد و با به عقب انداختن زمان اجرای احکام به ١٠ اردیبهشت پایان یافت.

اینکه چگونه تحصن بازنشستگان تبریزی به جلسه آشتی کنان با دهدشتی و سالاری ختم می شود انحرافی است که می خواهند در مطالبه گری بازنشستگان ایجاد کنند. چگونه می شود یک کارمند بتواند چنین اشتباهی را به این بزرگی بکند و هیچ نظارتی هم به این عمل نباشد؟ چرا نامه دستور اجرای این افزایش ها را شفاف نمی کنند تا بازنشستگان ببیند چه کسی اشتباه کرده است؟ سالاری آیا این دستور را پاراف نکرده است؟ آیا دهدشتی دستور انجام این کار نداده است؟ مگر می شود یک کارمند سر خود کار کند؟ پس چرا ما به مدیران چون دهدشتی ها که حتا از مدیریت کردن زیردستانشان هم عاجزند، حقوق می دهیم.«نخوردیم نون گندم، دیدیم دست مردم» آقایان خودتان هستید!

اینکه این آقایان ١٠ اردیبهشت را برای خود تعیین فرصت کرده اند بی دلیل نیست. همه می دانیم انتخابات ریاست جمهوری و تغییر دولت در راه است. شنیده ها حاکی از آن است که آقای سالاری قبل از موعد عازم رفتن است. زمان خریدن برای اشتباهات خود بی دلیل نیست.

مسولان سازمان تامین اجتماعی بدانند دیگر با بازنشستگان بیسواد طرف نیستند و حنای امثال حسن صادقی ها که ٤٠ سال است با سياست ها و عملكرد خود وضعیت بازنشستگان را به فقر و فلاکت کشانده اند هم، دیگر رنگی ندارد. بازنشستگان سرشان در حساب است و هر اشتباه محاسباتی را به اتکای دانش خود برملا کرده و دیگر سرشان کلاه نخواهد رفت و ترفندهای کشاندن مطالبات را به جلسه آشتی کنان با هوشیاری بر خورد کنیم. بازنشستگان اجازه نخواهند داد اندوخته های ٣٠ سال کارگریشان بازیچه مدیران اشتباه کار شود.